Åååh nammeDa var første del av dagens bakst i ovnenboller
ble skillingsboller med vaniljekrem og mm's svar på skillingsbolle som giftet seg med skolebrød
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååh nammeDa var første del av dagens bakst i ovnenboller
ble skillingsboller med vaniljekrem og mm's svar på skillingsbolle som giftet seg med skolebrød
![]()
Hahaha ja de kan såDa kan de skylde på seg selvhehe
Det var godt å høreJa han var flinkveldig koselig . Å når tårene mine spratt så sier han bare på en humoristisk måte at ja det er ikke så lett med ett lass av hormoner i tillegg
![]()
Men glad jeg hadde sambo å med å han skal å bli med neste gang. Men jeg gruer meg ikke så fælt nå.
Så bra du likte hanJa han var flinkveldig koselig . Å når tårene mine spratt så sier han bare på en humoristisk måte at ja det er ikke så lett med ett lass av hormoner i tillegg
![]()
Men glad jeg hadde sambo å med å han skal å bli med neste gang. Men jeg gruer meg ikke så fælt nå.
Prøvde meg på min verson av dine skolesnurrerÅååh nammeder var det mye godt
![]()
![]()
JaSå bra du likte hanog godt du ikke gruer deg så fælt til neste gang
![]()
Ja det er detDet var godt å høreikke noe gøy underveis men veldig godt når man er ferdig
![]()
De så veldig gode ut daPrøvde meg på min verson av dine skolesnurrer![]()
Nå er jeg enda bedøvd så vet ikkehehe ikke får jeg spise heller
var kun når jeg spiste eller drakk jeg hadde vondt
![]()
Var det danoe til deg selv?
Det håper jeg virkelighehe okeiHåper det er bedre enn i går da
![]()
Da var første del av dagens bakst i ovnenboller
![]()
Ja han var flinkveldig koselig . Å når tårene mine spratt så sier han bare på en humoristisk måte at ja det er ikke så lett med ett lass av hormoner i tillegg
Det håper jeg virkeligskal egentlig kunne spise nå men jeg tørr ikke
![]()
Ja jeg mø det nå snartKan jo prøve litt![]()
Ja jeg mø det nå snarthar bare hatt en halv skive siden kl 8 å det er ikke så mye Akkurat
Hahaha det er landsjenta dom kommer inn i stor butikktrodde jeg kjøpte plommer. Men kjøpte aprikos
Tihi
håper de er gode da
![]()