Er det som er det beste, å begynne på et nytt prosjektFått i én knapp.. Mangler bare 3 nå. Jeg er verdensmester i å utsette å sette i knapperMen når jeg blir ferdig kan jeg finne meg noe nytt å strikke på! Lenge siden jeg har strikket nå egentlig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det som er det beste, å begynne på et nytt prosjektFått i én knapp.. Mangler bare 3 nå. Jeg er verdensmester i å utsette å sette i knapperMen når jeg blir ferdig kan jeg finne meg noe nytt å strikke på! Lenge siden jeg har strikket nå egentlig
Ikke dumtGoogle det bare jeg
Forskjellen er at hotpants dekker hele rumpa og gjerne litt tilhipster kan sitte so, en vanlig truse over rumpa bare at den er breiere I sidene og sitter lavere enn en vanlig truse
slik jeg forsto forklaringa
![]()
Er det som er det beste, å begynne på et nytt prosjekt![]()
![]()
![]()
Jahehe bare vært på en ultralyd?
Hakke peilingOkei dumt spørsmål, men hva er forskjellen på hotpants og hipsters?!![]()
Jaskal på en til i uke 32
gleder meg til å se! Skal bytte en del klær med bror og svigerinne fordi vi før omvendt nå, men jeg vil vente til siste ul med å se at det faktisk er jente
hehe
Det har jeg ikke hørt før, men stemmer på mine to. Førstemann strevde masse med amming og måtte tilslutt delamme, han er gutt. Snuppa tok ammingen med en gang og ammet til hun var 16 mnd gammel!Jordmor sa til meg tidligere i svangerskapet at jenter ofte får til ammingen lettere enn guttene. Lurer på om det stemmerdet var før jeg var på ul, så var ikke for å oppmuntre meg heller
![]()
Wow som dere har skravlet da![]()
hehe 67 innlegg siden jeg var innom
Da er jeg ferdig for Idag.. Var den samme dumme tanna som jeg Jar rotfyllt før.. Så måtte ta ut fyllingen å legge i noe betendelses dempede å noe midlertidig styr :/ å så tilbake i slutten av september :/
Bah..
En god nyhet da er at Torbjørn har snudd seg![]()
endelig
Å så må jeg begynne å ta jern da jeg hadde vist lav blodprosent :/
Ikke noe godt neihehe skravla litt ja
Uff ikke gøy med tanntrøbbelGodt du er ferdig for i dag
![]()
Ikke santÅh så godt å høreKjekkest når de kommer ut den veien
![]()
Så flink du er daOkei, her går det unna! Har brettet en maskin med klær og hengt opp en vask samt satt på dagens andre maskin. Skal lage meg noen kokte egg nå, så skrive handleliste og handle for uka.
Da kan du nok være ganske tryggHehe jordmor på oul sjekket flere ganger og sa "jo det må være en jente det her" så jeg var ganske sikker, men helt sikker blir man jo aldriMen så var vi på 3d og hun sa også at det var jente så er riiiimelig sikker nå hehe
![]()
Var akkurat det hun sa, at jentene tok det liksom med en gang mens gutta surra litt mer. Men bare hørt det fra henne da.Det har jeg ikke hørt før, men stemmer på mine to. Førstemann strevde masse med amming og måtte tilslutt delamme, han er gutt. Snuppa tok ammingen med en gang og ammet til hun var 16 mnd gammel!
Ikke noe godt neiå bedøvelsen tok ikke smertene . For den gravid vennlige er veldig svak :/
Men bare en gang til nå så er vi ferdige med den tanna der :/
Var akkurat det hun sa, at jentene tok det liksom med en gang mens gutta surra litt mer. Men bare hørt det fra henne da.