Skravletråd

Våknet med litt vondt i halsen i dag.. hm hm

Liker regn jeg da:) skal heldigvis bli sol/opphold te helga, tror gubben hadde planer om å lufte meg igjenn da:p

Helt greit på kvelden når jeg er inne uansett :P Koselig å høre på regnet om kvelden :) Men på dagen får det da være opphold hehe :P

ønsker meg ny sykkel jeg :D Begynt å bli litt sliten nå den jeg har :P Hvilken kjøpte du?
Det var opphørssalg i en butikk her, så fikk 20%. Var vel merida tror jeg, husker neimen ikke:o hehe. Fikk ikke kjedet til på gamle sykkelen min, så fikk ikke brukt den. Kjøpte sykkelvogn til guttungen og han elsker å sitte i den:D

Jeg har denne, egentlig veldig fin, svart med grå blomster :D Men begynner å bli litt gammel så den har blitt litt rusten og i tillegg så har den kassa rundt kjedet detti av.. Kan sikkert få ny sånn da.. hmmmm...

DBS_classic953.jpg

Det var opphørssalg i en butikk her, så fikk 20%. Var vel merida tror jeg, husker neimen ikke:eek: hehe. Fikk ikke kjedet til på gamle sykkelen min, så fikk ikke brukt den. Kjøpte sykkelvogn til guttungen og han elsker å sitte i den:D

Det har vi også! Brukt bare et par ganger da :o Kjøpte i våres.. Kommer sikkert til å bruke den mer etterhvert :)

Okei:) spurte på generelt og der var det så mange negative erfaringer med barsel:/
Fødte i Skien sist, men nå er det Kongsberg/Drammen som jeg tenker på. Kgb er kortere, og folk sier det er roligere der og at de har bedre tid til deg. Jeg hadde egentlig bestemt meg for Drammen, men så ble jeg plutselig usikker med så mange ulike erfaringer.
Ja, var ikke tv på rommet på barsel i Skien heller, det var ganske kjedelig. Vi var der en uke liksom, og kun en av nettene måtte jeg dele rom med ei annen. Ellers fikk mannen sove der:) siste natta på familierom, der var det tv da.
Som sagt så kan jeg ikke si så mye om barsel, men føden var topp! Første fikk jeg på ABC klinikken på Ullevål og var strålende fornøyd, så hadde veldig mye "angst" for å bli skuffet på Drammen, men det hadde jeg ikke trengt. Jeg hadde en rask fødsel da, hadde kun en jordmor inne og en barnepleier. Det ble respektert at jeg ikke ville ha smertestillende og at jeg ville føde helt naturlig. God coaching underveis!

Lykke til med valget :)

Ja håper vi får brukt den mer etterhvert:) når lille i magen blir større er det jo fin plass til begge. God trening for mor og far:D hehe

Ja det jeg tenker og, når vi har begge de minste i bhg f.eks må det jo være ganske genialt å svippe de bort i den :D

Back
Topp