Høres koselig uten mnd er lenge
Hehe. Når mamma og pappa er på ferie i to uker syns jeg det er lenge
liksom bare det å vite at du ikke har mulighet til å se dem
![]()
ja det er liksom det, bare vært på epost
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres koselig uten mnd er lenge
Hehe. Når mamma og pappa er på ferie i to uker syns jeg det er lenge
liksom bare det å vite at du ikke har mulighet til å se dem
![]()
Aah. Aner ikke hvordan det er jeg. Tenker en halv kopp kaffe og en halv med melk blanda sammen barehehe. Vi har kaffemaskin som lager den, så vet liksom ikke hvor mye kaffe det er. Kan stille på styrken da.
Hehehe igjenHei dere!Ble bare synnøve som fikk premie av novemberdamene da
Ny mnd, nye muligheter
Får prøve å dette inn støtet np de neste ukene. Ser at tendensen min er at jeg dabber av mot slutte av mnd.
Er ikke så farlig for min del som kan være inneuffda, får håpe det ikke kommer alt for mye da![]()
Hørte nettopp posten kom herMon tro om posten har kommet ?![]()
Hehe ja ikke santja det er liksom det, bare vært på epost![]()
Hørte nettopp posten kom hersitter rett ovenfor stativet med postkasser omtrent
![]()
Er ikke så farlig for min del som kan være innemen tenker på de stakkarene som må være ute, eller som får ekstra mye jobb nå. Strømmen går vel sikkert og, og av erfaring vet jeg at det ikke er gøy på sykehjemmet da
![]()
Jepp. Nr 2 er født der.Du har født i Drammen før? Hvordan var føde og barsel?![]()
Vi har sånn integrert, så vi har oppi kaffebønner og steamer melk på denhar og kaffemaskin (kapsel) så aner ikke hva den har oppi haha..
Nei, henta gårsdagens i stahehe har du sjekka? venter du på noe gøy?
Vi har sånn integrert, så vi har oppi kaffebønner og steamer melk på denmannen som måtte ha sånn, men de var så dyre så vi skulle droppe det
men så fikk han i gave av mor og stefar. Hehe
Ååå nei, sykle i regnværJeg syns ikke det er noe gøy å sykle å hente unger i regnværIkke så farlig når jeg er inne
men koseligere med sol da
![]()
Nei, henta gårsdagens i stalokalavisa og reklame bare, så gidder ikke ut
venter pakke, men den kommer nok ikke før om 1-2 uker
venter du noe gøy?
Regner her åHvordan er været i dag? Her regner det
Ååå nei, sykle i regnvær![]()
Ligner veldig på den Vær prognosen vi å har
OkeiJepp. Nr 2 er født der.
Føden var helt super! Følte jeg ble tatt godt i mot. Hadde hatt en jordmorsamtale på forhånd og snakket om hvordan jeg ville ha det, noe som ble godt ivaretatt. Vi fikk et familierom første natta og det var godt. Jeg var i så superform at jeg dro hjem dag to, så kan egentlig ikke si så mye om barsel. Mren følte de generelt var flinke til å ta vare på oss.
Født før? Første gang på Drammen?
Savner sykehushotell (som Ullevål, fødte første der), for det hadde vært enda mer avslappende. Savner også TV på barsel for det er en del dautid... Man må dra til TVrommet for å se TV og der var lite fristende..
Ligner veldig på den Vær prognosen vi å har![]()