Skravletråd

Ikle sant :D klarte ikke å la være å plukke den med meg :p å det selv om jeg har to på vei fra ebay :p

Hehe ja jeg vet ikke helt om jeg skal ha ny eller ikke for jeg har to jeg liker veldig godt, men nå har de begynt å bli ganske trange og ikke så behagelige lenger :P Men de passer jo forhåpentligvis igjen om ikke så veldig mange uker :D Så har jeg noen fler og egentlig :P

Nei det er så kjedelig å ligge å vri seg bare:(
Uffda, håper ikke det ble noe mer av det for deg heller, ble ikke det her:)
Skulle egentlig gå på topp, men istede var vi underbemanna:o det gikk heldigvis greit da jeg fikk en relativt rolig liste:) men kjenner jeg er sliiiiten nå.
Det gav seg ikke her :(

Nei uff da :o ikke rart du er sliten nå da nei :( håper du får en rolig å avslappende kveld da :) det Jar du virkelig fortjent nå :)

Hehe ja jeg vet ikke helt om jeg skal ha ny eller ikke for jeg har to jeg liker veldig godt, men nå har de begynt å bli ganske trange og ikke så behagelige lenger :P Men de passer jo forhåpentligvis igjen om ikke så veldig mange uker :D Så har jeg noen fler og egentlig :P
Hehehe :) samme som her da :) jeg hadde to, eller har. Den ene er veldig stor å god men den andre begynte å bli liten :o så jeg fikk nye :p
Elsker store nattasbukser :D

Det gav seg ikke her :(

Nei uff da :o ikke rart du er sliten nå da nei :( håper du får en rolig å avslappende kveld da :) det Jar du virkelig fortjent nå :)
Ånei, skikkelig dårlig eller? Føler meg litt sånn småuggen, men ingenting i forhold til i natt. Også måtte jeg selvsagt innom ei som har hatt omgangssyken i helga:P TO ganger:o typisk, hehe.
Ja nå er gutten min i seng, så det var faktisk mer enn fantastisk å sette seg i sofaen<3 med masterchef på tv:D

Ånei, skikkelig dårlig eller? Føler meg litt sånn småuggen, men ingenting i forhold til i natt. Også måtte jeg selvsagt innom ei som har hatt omgangssyken i helga:P TO ganger:o typisk, hehe.
Ja nå er gutten min i seng, så det var faktisk mer enn fantastisk å sette seg i sofaen<3 med masterchef på tv:D
Klarer å holde på maten nå men har veldig vondt i magen :(
Men kan å være for jeg gruer meg til tannlegen i morgen :(
Har skikkelig Tannverk å enda mer tannlegeskrekk :o

Det kan jeg tenke meg var fantastisk :D

Noen som skal se 71 grader nord i kveld? Jeg er så dårlig på å se reality fordi de jeg holder med ryker alltid ut tidlig.. Hehe, blir så irritert :P men sambo vil gjerne se, så da slenger jeg meg på :D

Klarer å holde på maten nå men har veldig vondt i magen :(
Men kan å være for jeg gruer meg til tannlegen i morgen :(
Har skikkelig Tannverk å enda mer tannlegeskrekk :o

Det kan jeg tenke meg var fantastisk :D
Uff:( ånei, tannverk:o og det hørtes ikke gøy ut med tannlegeskrekk:( alltid hatt det? Får du noe lykkepille greier eller?
Ei venninne kom innom jobb i dag og var helt skjeiv i fjeset etter å ha fått infeksjon etter trekking av visdomstenner:o

Noen som skal se 71 grader nord i kveld? Jeg er så dårlig på å se reality fordi de jeg holder med ryker alltid ut tidlig.. Hehe, blir så irritert :p men sambo vil gjerne se, så da slenger jeg meg på :D
Jakten på kjærligheten her:P

Uff:( ånei, tannverk:o og det hørtes ikke gøy ut med tannlegeskrekk:( alltid hatt det? Får du noe lykkepille greier eller?
Ei venninne kom innom jobb i dag og var helt skjeiv i fjeset etter å ha fått infeksjon etter trekking av visdomstenner:o
Det er ikke noe godt nei :( gråt til og med i telefonen når jeg ringte å snakka med tannlegen :(

Nei jeg får ikke noe sånnt. Har aldri spurt om heller men sambo skal være sammen med meg heldigvis .
Å nå begynner det p gjøre så vondt at jeg bare gleder meg til det er over. Kl 12 i morgen kan jeg endelig senke skuldrene

Åååh uff stakars :( :( det er det jeg frykter mest :( :(

8-1.jpg
ååhh sååå fin:D

Det er ikke noe godt nei :( gråt til og med i telefonen når jeg ringte å snakka med tannlegen :(

Nei jeg får ikke noe sånnt. Har aldri spurt om heller men sambo skal være sammen med meg heldigvis .
Å nå begynner det p gjøre så vondt at jeg bare gleder meg til det er over. Kl 12 i morgen kan jeg endelig senke skuldrene

Åååh uff stakars :( :( det er det jeg frykter mest :( :(
Uff det skjønner jeg godt. Godt at sambo kan være med deg da iallfall. Det er når det er så vondt at man klarer å glede seg til det er over, at det faktisk er godt å få gjort noe med det.
Ja, men hun hadde jo tatt visdomstenner da, så det var jo ganske omfattende. Så det trenger du nok ikke frykte nå iallfall:)
Har ikke hatt hull siden melketennene jeg:o da fikk jeg to hull.

Back
Topp