Ble ikke så rolig som jeg håpa, men det gikk greit fordeUsj det hørtes ikke noe særlig ut, får håpe på en rolig dag da ja![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble ikke så rolig som jeg håpa, men det gikk greit fordeUsj det hørtes ikke noe særlig ut, får håpe på en rolig dag da ja![]()
Ikle santklarte ikke å la være å plukke den med meg
å det selv om jeg har to på vei fra ebay
![]()
Det gav seg ikke herNei det er så kjedelig å ligge å vri seg bare
Uffda, håper ikke det ble noe mer av det for deg heller, ble ikke det her
Skulle egentlig gå på topp, men istede var vi underbemannadet gikk heldigvis greit da jeg fikk en relativt rolig liste
men kjenner jeg er sliiiiten nå.
HeheheHehe ja jeg vet ikke helt om jeg skal ha ny eller ikke for jeg har to jeg liker veldig godt, men nå har de begynt å bli ganske trange og ikke så behagelige lengerMen de passer jo forhåpentligvis igjen om ikke så veldig mange uker
Så har jeg noen fler og egentlig
![]()
Ånei, skikkelig dårlig eller? Føler meg litt sånn småuggen, men ingenting i forhold til i natt. Også måtte jeg selvsagt innom ei som har hatt omgangssyken i helgaDet gav seg ikke her![]()
Nei uff daikke rart du er sliten nå da nei
håper du får en rolig å avslappende kveld da
det Jar du virkelig fortjent nå
![]()
Klarer å holde på maten nå men har veldig vondt i magenÅnei, skikkelig dårlig eller? Føler meg litt sånn småuggen, men ingenting i forhold til i natt. Også måtte jeg selvsagt innom ei som har hatt omgangssyken i helgaTO ganger
typisk, hehe.
Ja nå er gutten min i seng, så det var faktisk mer enn fantastisk å sette seg i sofaen<3 med masterchef på tv![]()
UffKlarer å holde på maten nå men har veldig vondt i magen![]()
Men kan å være for jeg gruer meg til tannlegen i morgen![]()
Har skikkelig Tannverk å enda mer tannlegeskrekk![]()
Det kan jeg tenke meg var fantastisk![]()
Jakten på kjærligheten herNoen som skal se 71 grader nord i kveld? Jeg er så dårlig på å se reality fordi de jeg holder med ryker alltid ut tidlig.. Hehe, blir så irritertmen sambo vil gjerne se, så da slenger jeg meg på
![]()
Det er ikke noe godt neiUffånei, tannverk
og det hørtes ikke gøy ut med tannlegeskrekk
alltid hatt det? Får du noe lykkepille greier eller?
Ei venninne kom innom jobb i dag og var helt skjeiv i fjeset etter å ha fått infeksjon etter trekking av visdomstenner![]()
Han vill faktisk ikke ha pizzahehehe det kan jo være ja![]()
Han vill faktisk ikke ha pizzahan vill ha tomat suppe
![]()
Jeg døøør inni meg bare jeg ser reklamen på det programmetJakten på kjærligheten her![]()
hahaha...jepp...temmelig kleintJeg døøør inni meg bare jeg ser reklamen på det programmet![]()
![]()
Uff det skjønner jeg godt. Godt at sambo kan være med deg da iallfall. Det er når det er så vondt at man klarer å glede seg til det er over, at det faktisk er godt å få gjort noe med det.Det er ikke noe godt neigråt til og med i telefonen når jeg ringte å snakka med tannlegen
![]()
Nei jeg får ikke noe sånnt. Har aldri spurt om heller men sambo skal være sammen med meg heldigvis .
Å nå begynner det p gjøre så vondt at jeg bare gleder meg til det er over. Kl 12 i morgen kan jeg endelig senke skuldrene
Åååh uff stakars![]()
det er det jeg frykter mest
![]()
![]()