SpennendeHehe. Skal skrive ut bilder av blekkulf å ha på de alle jaI tillegg til bilde av guttungen
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SpennendeHehe. Skal skrive ut bilder av blekkulf å ha på de alle jaI tillegg til bilde av guttungen
![]()
Hehehe sa var den nok veldig god
Steinen kommer nok fint ut igjen den![]()
Så fine da
Ja, heheSpennende![]()
Åååh det er de som er bestHehe de er veldig godeRøde og veldig søte
![]()
Når begynte dere med fra barnehagen ??![]()
Åååh det er de som er best![]()
Her var det ikke vanlig før de gikk siste åretDer vi bodde før var det faktisk ikke vanlig før barna ble 4-5, men det varierer sikkert litt fra sted til sted![]()
Gud jeg gleder meg til å kunne spise uten å verkemen gruer meg til selve timen. Men i morgen på denne tiden er jeg ferdig!
Max 22 timer til
Åååh ja de åJa de er innmari gode! Men de er veldig gode de gule også syns jeg!
Det gjør jeg åUff ja det skjønner jeg, håper timene går fort så du snart er ferdig![]()
Åååh ja de ånamme
gleder meg til de kommer i butikken
Så kjedelig å ikke ha plomme tre selv![]()
Håper det er gult daVi har to trær, men bare det ene som har modne plommer ennå. Egentlig greit, hadde blitt totalt kaos om begge trærne var modne for vi har alt for mye nå med bare ett tre som har modentVet faktisk ikke hvilken farge det er på det andre treet sine plommer
Vi hadde plommetre da jeg var liten og, men det treet var så lite så fikk kanskje 10 plommer hehe
Hehe søta da.. og der hikker hun igjenSikkert 5. gangen i dag
![]()
Håper det er gult da![]()
Hehe vi prøvde men det kom en ku å rev det opp
Naboen derimot hadde mange ;D å det var bare en hytte så vi fikk lov å gå å spise der
Jeg Har lyst å plante her dai en stor krukke. Tror du det går?
![]()