Skravletråd

Gud jeg gleder meg til å kunne spise uten å verke :( men gruer meg til selve timen. Men i morgen på denne tiden er jeg ferdig!
Max 22 timer til

Der vi bodde før var det faktisk ikke vanlig før barna ble 4-5, men det varierer sikkert litt fra sted til sted :)
Her var det ikke vanlig før de gikk siste året :) noen få hadde før men de fleste ventet til siste året å inviterte da kun de som gikk siste året

Gud jeg gleder meg til å kunne spise uten å verke :( men gruer meg til selve timen. Men i morgen på denne tiden er jeg ferdig!
Max 22 timer til

Uff ja det skjønner jeg, håper timene går fort så du snart er ferdig :)

Åååh ja de å :D namme :D gleder meg til de kommer i butikken :D
Så kjedelig å ikke ha plomme tre selv :eek:

Vi har to trær, men bare det ene som har modne plommer ennå. Egentlig greit, hadde blitt totalt kaos om begge trærne var modne for vi har alt for mye nå med bare ett tre som har modent :P Vet faktisk ikke hvilken farge det er på det andre treet sine plommer :D Vi hadde plommetre da jeg var liten og, men det treet var så lite så fikk kanskje 10 plommer hehe

Så mye kynnere i dag.. Jeg har jo ikke gjort noen ting jo.. :o

Vi har to trær, men bare det ene som har modne plommer ennå. Egentlig greit, hadde blitt totalt kaos om begge trærne var modne for vi har alt for mye nå med bare ett tre som har modent :P Vet faktisk ikke hvilken farge det er på det andre treet sine plommer :D Vi hadde plommetre da jeg var liten og, men det treet var så lite så fikk kanskje 10 plommer hehe
Håper det er gult da :D :D

Hehe vi prøvde men det kom en ku å rev det opp :o
Naboen derimot hadde mange ;D å det var bare en hytte så vi fikk lov å gå å spise der :D

Jeg Har lyst å plante her da :) i en stor krukke. Tror du det går? :)

Håper det er gult da :D :D

Hehe vi prøvde men det kom en ku å rev det opp :eek:
Naboen derimot hadde mange ;D å det var bare en hytte så vi fikk lov å gå å spise der :D

Jeg Har lyst å plante her da :) i en stor krukke. Tror du det går? :)

Haha en ku??? :P :D

Hmm aner ikke! Har dere ikke litt plen det kan stå på? Bare tenker om det får store røtter!

Back
Topp