Skravletråd

Sliten i dag altså :o Håper natterangleren min har en fin dag i barnehagen til tross for lite søvn.. :)

Hva kan jeg gjøre med alle plommene? Har helt sykt mye som er modent nå. Svigers var på besøk i går og tok med seg en stor pose, men er innmari mye der oppe. Kan kanskje lage syltetøy.. og plommegrøt er godt :)

Ga lillegutt en hel plomme i går, trodde han ville spise den litt forsiktig, men nei han stappet inn hele og svelget steinen!! Håper den kommer greit ut igjen :o

Invitere fra barnehagen? Eller familie :)
Venner og familie:)
Barnehagen blir evt. neste år igjen når han blir 3år. Bare 2år nå og var visst ikke vanlig så tidlig...så selvom jeg liker starte opp nye ting og gå i mot strømmen litt så får det vente;)

Venner og familie:)
Barnehagen blir evt. neste år igjen når han blir 3år. Bare 2år nå og var visst ikke vanlig så tidlig...så selvom jeg liker starte opp nye ting og gå i mot strømmen litt så får det vente;)

Nei vi inviterte heller ikke fra barnehagen da eldste ble 2 :)

Hva kan jeg gjøre med alle plommene? Har helt sykt mye som er modent nå. Svigers var på besøk i går og tok med seg en stor pose, men er innmari mye der oppe. Kan kanskje lage syltetøy.. og plommegrøt er godt :)
Åååh sende en Kasse til meg? :D
Men ja syltetøy er namme :D

Back
Topp