Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ellers har jeg kjøpt inn til å lage innbydelser til guttungen sin bursdag i dag![]()
Mhm. Blir å gjøre det enkelt, men kjekt å lage selvDet er gøy da![]()
Mhm. Blir å gjøre det enkelt, men kjekt å lage selv![]()
Skulle hvert fiskepinner i hvit saus.Middag i dag da?
Blir de å med blekkulf?Ellers har jeg kjøpt inn til å lage innbydelser til guttungen sin bursdag i dag![]()
Venner og familieInvitere fra barnehagen? Eller familie![]()
Skulle hvert fiskepinner i hvit saus.
Men jeg lurer på om jeg bare kjøper en pizza eller noe. Orker ikke å stå i matlukt![]()
Det er stilig daHar mye kunst fra oldefaren her hjemme så![]()
Jo takk for det du![]()
Blir de å med blekkulf?![]()
Venner og familie
Barnehagen blir evt. neste år igjen når han blir 3år. Bare 2år nå og var visst ikke vanlig så tidlig...så selvom jeg liker starte opp nye ting og gå i mot strømmen litt så får det vente![]()
Håper virkelig detSliten i dag altsåHåper natterangleren min har en fin dag i barnehagen til tross for lite søvn..
![]()
Åååh sende en Kasse til meg?Hva kan jeg gjøre med alle plommene? Har helt sykt mye som er modent nå. Svigers var på besøk i går og tok med seg en stor pose, men er innmari mye der oppe. Kan kanskje lage syltetøy.. og plommegrøt er godt![]()
Hehehe sa var den nok veldig godGa lillegutt en hel plomme i går, trodde han ville spise den litt forsiktig, men nei han stappet inn hele og svelget steinen!! Håper den kommer greit ut igjen![]()
Åååh sende en Kasse til meg?
Men ja syltetøy er namme![]()
Når begynte dere med fra barnehagen ??Nei vi inviterte heller ikke fra barnehagen da eldste ble 2![]()