Skravletråd

Heldigvis relativt tidlig. Da kan mannen være med eller?

Skjønner godt du ikke klarer det. Ingenting som frister mer enn annet heller? Drikke godt da:)

Mhm,blir stressa av en slik beskjed...men lagde en tråd på generelt og virker heldigvis helt ufarlig:D:)
Ja han blir med :)
Kunne fått tine i dag men da passet det ikke for sambo siden han begynner jobb da. Men heldigvis kunne begge i morgen.

Blir kvalm av vann å :o så er nok syk i tillegg :/

Ka man blir stresset når man hører sånnt .<3 men det er godt noen med erfaring der inne har svart deg <3

Ja han blir med :)
Kunne fått tine i dag men da passet det ikke for sambo siden han begynner jobb da. Men heldigvis kunne begge i morgen.

Blir kvalm av vann å :eek: så er nok syk i tillegg :/

Ka man blir stresset når man hører sånnt .<3 men det er godt noen med erfaring der inne har svart deg <3

Flott han er med som støtte :) Jeg skal tenke masse på deg:D
Huff stakkar. ja, det kan jo være...ellers så kan mye være psykisk. :/

Ja, ble glad av pos. svar der inne:)<3

I morgen kl 11. Men klarer enda ikke holde på maten..

Åh nei :( uff jeg sjønner godt at det skremte deg litt :(
Men legen vet hva han gjør å dette går så bra så <3
Bare kjapt innom fra jobb - snikleser litt. Hvis du er som meg, så kan det være at du ikke direkte er syk, men at kroppen reagerer på stresset ditt med løs mage...

Fikk det ofte før eksamen - roet seg stort sett når jeg fikk summet meg/hvertfall over etterpå

Bare stole på at tannlegen tar hensyn til situasjonen ;) de er ofte flinke til å tilpasse seg

Flott han er med som støtte :) Jeg skal tenke masse på deg:D
Huff stakkar. ja, det kan jo være...ellers så kan mye være psykisk. :/

Ja, ble glad av pos. svar der inne:)<3
Ja han er god han som vill være med <3!

Jeg håper det er psykisk :( for gidder ikke ha dette i hus :p

Det sjønner jeg godt <3

Bare kjapt innom fra jobb - snikleser litt. Hvis du er som meg, så kan det være at du ikke direkte er syk, men at kroppen reagerer på stresset ditt med løs mage...

Fikk det ofte før eksamen - roet seg stort sett når jeg fikk summet meg/hvertfall over etterpå

Bare stole på at tannlegen tar hensyn til situasjonen ;) de er ofte flinke til å tilpasse seg
Ja jeg pleier å å reagere sånn men nå tok det helt av :(
Men jeg håper det er bare det å at det da roer seg i morgen :)

Back
Topp