Skravletråd

Klem :)

Synes det virker som om at du har finni en tannlege som faktisk forstår at noen er virkelig redde for å gå til dem.
At du begynnte å gråte er jo ikke noe galt I det. Jeg gjorde det før jeg å.
Så vi får krysse fingrene for at det går bra I morra.
Takk <3

Ja både min mor å sambo går til han. Å mor å sliter veldig. Men hadde en veldig fin opplevelse hos han.

Åh nei det er ikke noe gøy :(
Håper du får hvilt litt i løpet av dagen :)
Det prøvde jeg på men har en proppel i magen å masse arbeid som gjøres ute så får virkelig ikke til :p

Takk håper det :) Fikk sovet litt på morgenen i alle fall! Skjønner ikke helt hva som skjer sånne netter, i går våknet han kl 23 så jeg hadde ikke sovna ennå og det virker som han tror det er morgen?! Sovnet ikke før i 3-4 tiden og han skriker masse for han vil opp.. :o

Ringte tannlegen å ble satt rett over til han. Hørte bare tannsekretæren sa at du må ta denne , det e ei med Tannverk som e veldig redd..

Å der rant tårene :eek: søren heller .

Det går nok fint skal du se :) Tenk så godt når du er ferdig så slipper du å grue deg lenger :)

Inne igjen og trodde det snart var besøk...men hun som skulle komme er syk:/

Takk håper det :) Fikk sovet litt på morgenen i alle fall! Skjønner ikke helt hva som skjer sånne netter, i går våknet han kl 23 så jeg hadde ikke sovna ennå og det virker som han tror det er morgen?! Sovnet ikke før i 3-4 tiden og han skriker masse for han vil opp.. :o
Uff det må være slikkelig slitsomt :(

Godt det:) Når har du fått time?:)

Fant en bilyd på hjerte mitt hos legen...er mest sannsynlig helt ufarlig, men merker det stresser meg litt.
I morgen kl 11. Men klarer enda ikke holde på maten..

Åh nei :( uff jeg sjønner godt at det skremte deg litt :(
Men legen vet hva han gjør å dette går så bra så <3

I morgen kl 11. Men klarer enda ikke holde på maten..

Åh nei :( uff jeg sjønner godt at det skremte deg litt :(
Men legen vet hva han gjør å dette går så bra så <3

Heldigvis relativt tidlig. Da kan mannen være med eller?

Skjønner godt du ikke klarer det. Ingenting som frister mer enn annet heller? Drikke godt da:)

Mhm,blir stressa av en slik beskjed...men lagde en tråd på generelt og virker heldigvis helt ufarlig:D:)

Back
Topp