Helt herligJa vi også! Det må vel være sist høst det! Smakte det godt??![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt herligJa vi også! Det må vel være sist høst det! Smakte det godt??![]()
Ringe tannlegenPlaner for i morgen??![]()
Hahahahaha så herligahh apropo sokker.. hehe.. det har ligget en enslig sokk i storebror sin skuff i en evighet. Kanskje ett år! Jeg tuller ikkeTenkte at vi finner den vel i det minste når vi flytter, men nei.. Så da hev jeg den til slutt for en uke siden. Hva tror du jeg fant på onsdag?? haha!! Den andre.. Er det mulig sier bare jeg, ikke at det er så fryktelig farlig
![]()
Se der jaohhh nå kom samboeren min med et glass cola med isbiter til megmm!
Ja helt supert, blir ikke så ofteBarnepass er veldig greit innimellom)
![]()
HeheTror ikke han hadde brydd seg heller, er ikke så liten tvangstanke hos meg bare![]()
Godt det ikke bare er meghehe ja men de må jo høre sammen, rett skal være rett![]()
JaSå koselig! Hva skal dere se?
Så braDen fikk ikke så verst anmeldelse på radio her om dagen, terningkast 5![]()
Hahahahaha så herligjeg har å noen av de
hahaha men nå tok jeg ett tak å kastet mange. Så nå duller vell de andre opp tenker jeg
![]()
Se der ja![]()
snille gode mannen din
![]()
Usj, ikke det kjekkeste akkurat det nei. Lykke til![]()
Joda, noe er det som alltid.
Kontroll med guttungen hos hs.
Legebesøk på meg.
Lunsjbesøk.
Vondt i tenna?:/Ringe tannlegen![]()
Hehe,lett forJa helt supert, blir ikke så ofteog når vi har er vi ofte bare hjemme
![]()
Har vært gjennom værreer jo egentlig bare å ta med seg noe å bruke tiden på. Og se frem til den flaska med is du har liggende tinende I veska
)
Full dag du damen koselig med lunsjebesøk
![]()
Jande må jo nesten dethehe ja det hadde vært typiskligger vel og ler ett eller annet sted
![]()