Skravletråd

Gubben har fått besøk:p å han liker å skryte, og ta en skrøne så det synger etter. Kjedelig I å høre på.

Da fortjener han det:D hihi.
Jeg klarer det hvis jeg først setter i gang:hungry::shy:
Ikke sant han gjør :D
De er tre stk som går på kvelden å de hat alltid noe kos :) som regel kjøper de bare wienerbrød. Men hender jeg sender med hjemmelaget :)
Kaker ol :) grei måte å få det ut av huset på :)

Gubben skrøne ikke, faktisk:) han er lei av folk som gjør det.
Om forskjellige ting, jobben, at han å samboeren skal på ferie til maimi. Og om unge te samboeren, det er faktisk litt irriterende å høre om, for ho sier helt andre ting om ungene sine.
Ahh kjedelig å høre på sikkert

Må prøve å ikke spise alt på en gang:p
Kjekt å ha noen i fryseren også ;)
De få gangene jeg gidder å bake skolebrød er de eti opp I løpet av 2 dager, å det er ikke jeg som eter dem:) for jeg er ikke noe glad I det. Men gubben elsker dem:p

Ahh kjedelig å høre på sikkert
Ja spesielt at han er så negativ over for 2 av ungene til samboeren, ho eldste går på meget tilrettelagt vgs og han eldste gutten har adhd og kommer til å gå samme linje som søstra på vgs, men slikt som han prater blir de ufør før de fyller 18 nesten. Helt høll I hue!

Gubben skrøne ikke, faktisk:) han er lei av folk som gjør det.
Om forskjellige ting, jobben, at han å samboeren skal på ferie til maimi. Og om unge te samboeren, det er faktisk litt irriterende å høre om, for ho sier helt andre ting om ungene sine.
Ja jeg reknet med det var besøket :p

Kjedelig når de ikke er mer voksne enn det :/

Å hvertfall når man vet hvordan det egentlig står til :/

Back
Topp