Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke sant han gjørDa fortjener han dethihi.
Jeg klarer det hvis jeg først setter i gang![]()
VersegodTakk for oppskrift
Da blir det baking på meg i morgen![]()
HeheheJoda, men jeg er pirkete vettuMen prøver ikke det når vi baker sammen da
![]()
Ikke så dumt når jeg kom over det fristende bildet i alle fallHehe det er lov deter ikke alltid så lett
![]()
Ikke sant han gjør
De er tre stk som går på kvelden å de hat alltid noe kossom regel kjøper de bare wienerbrød. Men hender jeg sender med hjemmelaget
Kaker olgrei måte å få det ut av huset på
![]()
Det skal jeg gjøreVersegod![]()
Kos deg masse med bakingen![]()
Besøket?Gubben har fått besøkå han liker å skryte, og ta en skrøne så det synger etter. Kjedelig I å høre på.
Hehehe da passet det jo perfekt daIkke så dumt når jeg kom over det fristende bildet i alle fall
Har hatt lyst på skolebrød lenge nå![]()
Hva skrøner han omGubben har fått besøkå han liker å skryte, og ta en skrøne så det synger etter. Kjedelig I å høre på.
Hehehe ja det er det som er mest gøyDet skal jeg gjøre
Gleder meg mest til å smake da![]()
Må prøve å ikke spise alt på en gangHehehe ja det er det som er mest gøy![]()
Besøket?
Slikt er kjedelig jahva går det i?
Gubben skrøne ikke, faktiskHva skrøner han om?
Ahh kjedelig å høre på sikkertGubben skrøne ikke, faktiskhan er lei av folk som gjør det.
Om forskjellige ting, jobben, at han å samboeren skal på ferie til maimi. Og om unge te samboeren, det er faktisk litt irriterende å høre om, for ho sier helt andre ting om ungene sine.
De få gangene jeg gidder å bake skolebrød er de eti opp I løpet av 2 dager, å det er ikke jeg som eter demMå prøve å ikke spise alt på en gang
Kjekt å ha noen i fryseren også![]()
Ja spesielt at han er så negativ over for 2 av ungene til samboeren, ho eldste går på meget tilrettelagt vgs og han eldste gutten har adhd og kommer til å gå samme linje som søstra på vgs, men slikt som han prater blir de ufør før de fyller 18 nesten. Helt høll I hue!Ahh kjedelig å høre på sikkert
Hehe jaMå prøve å ikke spise alt på en gang
Kjekt å ha noen i fryseren også![]()
Ja jeg reknet med det var besøketGubben skrøne ikke, faktiskhan er lei av folk som gjør det.
Om forskjellige ting, jobben, at han å samboeren skal på ferie til maimi. Og om unge te samboeren, det er faktisk litt irriterende å høre om, for ho sier helt andre ting om ungene sine.
Men disse er en blanding av kanel snurrer og skolebolleDe få gangene jeg gidder å bake skolebrød er de eti opp I løpet av 2 dager, å det er ikke jeg som eter demfor jeg er ikke noe glad I det. Men gubben elsker dem
![]()