Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eller en rund kake med blekksprut armer
Uansett den blir nok dødskule
Vis vedlegget 132688
Som denne..
Ellers så var denne dritkul;
Vis vedlegget 132689
Så mye tøft p lage daOhhh nicevar litt som nr 2 der jeg ser for meg...
![]()
Eller en rund kake med blekksprut armer![]()
Uansett den blir nok dødskule![]()
Vis vedlegget 132688
Som denne..
Ellers så var denne dritkul;
Vis vedlegget 132689
Hørt mye bra om serien ^-^ hvor mange episoder er det i en sesong?Da var første sesong av downton abby sett) ser ratt en sesong I morra å
![]()
Takk for detKjempefin![]()
![]()
Da var første sesong av downton abby sett) ser ratt en sesong I morra å
![]()
Hehehe det får fort en sesong når man først er i gangDa var første sesong av downton abby sett) ser ratt en sesong I morra å
![]()
Da er vi toSliten![]()
Her og må mannen senke tempoet når vi går sammen :/ vanligvis er jeg langt foran - tror han synes det er veldig komisk at vi har byttet plassUt på tur med sambo.. Han er en som liker å gå raskt å normalt har jeg ingen problem med å holde følge. Men i dagfy søren.. Jeg går jo i samme tempo som sneiler
![]()
Men jeg klarte detbekkenet verker som bare det men jeg klarte det
![]()
Ikke opplevd voksesmerter, men enig med at det hjelper på det meste å ligge med beina høyt en stund ^-^Noen som har voksesmerter i beina? I ettermiddag har det føltes som det i høyre beinet mitt, stort sett fra kneet og ned. Tok et par paracet og la meg med beinet høyt etter guttungen var lagt, så nå føles det ikke så vondt heldigvis![]()
Hehe ja det var det daHer og må mannen senke tempoet når vi går sammen :/ vanligvis er jeg langt foran - tror han synes det er veldig komisk at vi har byttet plass