Skravletråd

$_57.JPG

Kalendergave.

Ut på tur med sambo.. Han er en som liker å gå raskt å normalt har jeg ingen problem med å holde følge. Men i dag :o fy søren.. Jeg går jo i samme tempo som sneiler :p
Men jeg klarte det :) bekkenet verker som bare det men jeg klarte det :D

Noen som har voksesmerter i beina? I ettermiddag har det føltes som det i høyre beinet mitt, stort sett fra kneet og ned. Tok et par paracet og la meg med beinet høyt etter guttungen var lagt, så nå føles det ikke så vondt heldigvis:)

Ut på tur med sambo.. Han er en som liker å gå raskt å normalt har jeg ingen problem med å holde følge. Men i dag :o fy søren.. Jeg går jo i samme tempo som sneiler :p
Men jeg klarte det :) bekkenet verker som bare det men jeg klarte det :D
Her og må mannen senke tempoet når vi går sammen :/ vanligvis er jeg langt foran - tror han synes det er veldig komisk at vi har byttet plass

Noen som har voksesmerter i beina? I ettermiddag har det føltes som det i høyre beinet mitt, stort sett fra kneet og ned. Tok et par paracet og la meg med beinet høyt etter guttungen var lagt, så nå føles det ikke så vondt heldigvis:)
Ikke opplevd voksesmerter, men enig med at det hjelper på det meste å ligge med beina høyt en stund ^-^

ImageUploadedByBV Forum1440611567.644110.jpg

Pysj bukse på :D
Elsker å ha det på på kvelden :p men kjente at denne ikke har vert på på en stund :p
Litt stram i livet :p hehe

Back
Topp