Skravletråd

Kom ikke noe spennende i posten i dag. Men hvis jeg greier å somle meg ut av døra i litt god tid får jeg tid til å både hente pakke og sende brevet til nav i dag :P

Var i om jobb kjapt for å snakke med sjefen å kjøpe ett brød. Treffer da på to stamkunder:
Han ene er så glad for å se meg at han vill gi meg telefon nummeret sitt å jeg får en stor klem :p ( gammel man på 70)

Han andre viste ikke jeg bar gravid å sa han hadde tenkt da han så meg at det var trist jeg hadde begynnt å legge på meg igjen :p haha de er nå herlige å...

Å så traff jeg på ei annen kunde på NAV. Når jeg da sier at jeg heldigvis bare har ti uker igjen spørr hun av sykemeldingen?
Nei sier jeg. Til termin.
Haha hun fikk sjokk for kunne ikke se at det var liten på vei .

Lokalkjendis her når man jobber i butikk :p haha ble stoppet både på posten å hos fysio å :p

Var i om jobb kjapt for å snakke med sjefen å kjøpe ett brød. Treffer da på to stamkunder:
Han ene er så glad for å se meg at han vill gi meg telefon nummeret sitt å jeg får en stor klem :p ( gammel man på 70)

Han andre viste ikke jeg bar gravid å sa han hadde tenkt da han så meg at det var trist jeg hadde begynnt å legge på meg igjen :p haha de er nå herlige å...

Å så traff jeg på ei annen kunde på NAV. Når jeg da sier at jeg heldigvis bare har ti uker igjen spørr hun av sykemeldingen?
Nei sier jeg. Til termin.
Haha hun fikk sjokk for kunne ikke se at det var liten på vei .

Lokalkjendis her når man jobber i butikk :p haha ble stoppet både på posten å hos fysio å :p

hehehehe :D :D

Ikke vanskelig å se at jeg er gravid :P Her begynner de å lure på om ikke jeg skal føde snart :o

Takker og bukker ^-^

Går greit å jobbe - er stort sett turen inn/ut som sliter litt på.

Regnet over det her om dagen. Reiser hjemmefra ca 7 og er ikke tilbake før en gang mellom 17 og 18 :/
Oi såpass ..ja det blir mange timer vekke...

Hvor lang tid går det før du avskriver pengene som tapt da? :)
Gubben venta I 7 år og maset nå og da, han fikk dem te slutt:p
Nei aner ikke jeg...ikke tenkt over det engang for de pengene skal jeg ha de så!!:P
Og nå fikser det seg:)

Back
Topp