Skulle egentlig bake brød å bare kose meg i dag
men ble en hau med telefoner å en del kjøre turer så jeg driter i alt å slenger
Meg herved i sofen
så det så!
Meg herved i sofen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp.. Det er helt hull i hodet.. Å etter mye mas fra meg så sier de plutselig nå at de trengte bekreftelse på at jeg hadde hatt ferie??!
Kunne de ikke sagt det med engang i steder for i flere uker å mase om inntektsoolysninger?
Det er til å bli sprø av![]()
Hehe ja det er vanvittige forskjellerSjekket nå og det var litt forskjell ja! 850 eller 1300tror det blir vanlig melk jeg
![]()
Vell.. Jeg skal ha 5600 i mnd.. Jeg får 2040 i forskudd av NAV siden han ikke betaler..
Det blir laget
En masse gjeld av dette som de må kreve inn. Men tviler på det skjer med det første
Hehe ja det er vanvittige forskjellerå da hvertfall vis to skulle ha hatt
Gud hjelpes
![]()
Skulle egentlig bake brød å bare kose meg i dagmen ble en hau med telefoner å en del kjøre turer så jeg driter i alt å slenger
Meg herved i sofenså det så!
Den dagen jeg er ferdig med NAV så skal jeg jammen jubleUff ja det skjønner jeg![]()
Det er gøy med serie marratonDa var to episoder til av downtown abby sett)
) Liker den serie jeg. Godt at videosjappa her I by'n leier ut serier for 60 kr uka
mener de hadde den, hvis jeg ikke får sett alle sesongene på en mnd da
![]()
Ja, fikk ny time om en ukes tid!Åååh så kjipt
Håper du får komme inn på en ny da![]()
Nei, men har en time til idag. Sitter her og blomstrer da, så den timen rekker jeg i hvertfallÅ nei så kjedelig! Fikk du ikke gjort noe i dag?
Da lillegutt var baby glemte vi hørselstesten på ahus to ganger (!) og måtte betale 730 kr eller noe i gebyr.. ammetåke..
Jepp, om en ukes tid. Men tror datteren min har legetime samme dag så må ringe og høre. For et kaosÅ så kjedelig daikke morro det.
Håper du fikk ny time da![]()
Nei, men har en time til idag. Sitter her og blomstrer da, så den timen rekker jeg i hvertfall! Ja, det var skikkelig nedtur.
Den er kl 14. Så halvannen time til nå da. Får bare venteKjedelig.. Når er den andre timen da?
4 tror jegDet er gøy med serie marraton![]()
Er det mange sesonger?![]()
Det var braJa, fikk ny time om en ukes tid!
Hehe neiDen går ikke sin vei![]()
Det er bra da4 tror jegmen vi har ikke intrenett I huset, jeg har på nettbrettet og gubben har sitt nett på pc, er er begrenset meg GB pr mnd. Men har sett tre episoder til nå og har hal parten av denne mnd tilatte forbruk igjenn
så får nok sett endel til
![]()