Skravletråd

:grumpy:Søren. Tok feil av tida :( så kom for sent. Må vel betale nesten 700 kr i gebyr da. Hadde 2 timer idag, en 1030 og en senere. Men hadde også en time i oktober. Har blandet sammen arkene så trodde den i oktober var idag. Gravidhjernen.

:grumpy:Søren. Tok feil av tida :( så kom for sent. Må vel betale nesten 700 kr i gebyr da. Hadde 2 timer idag, en 1030 og en senere. Men hadde også en time i oktober. Har blandet sammen arkene så trodde den i oktober var idag. Gravidhjernen.
Åååh nei så kjipt da :( de hadde ikke mulighet til å ta deg inn heller? Må du vente til oktober nå?

Åååh nei så kjipt da :( de hadde ikke mulighet til å ta deg inn heller? Må du vente til oktober nå?
Jeg vet ikke, håper det. Det var ikke engang vekstkontroll, men samtale om fødselen. Sur på meg selv nå :p :p

Dagens lærdom: ikke vær ærlig med NAV.. Det lønner seg ikke!

Søren heller for noen brødhoder !!

Jeg får ikke pengene mine forsi jeg på ærlig vis ikke sykemeldte meg i ferien min!
Er det mulig????!!!

Så mye de kunne velge i da :D

Min har lett melk :)

Men kunne kun velge mellom lett og laktoseredusert kakaomelk

Det var jo nesten litt mye å velge mellom :P Fikk de velge selv? Tenker om jeg spør han vil han vel si bringebærmelk.. hehe.. den er ikke tilsatt sukker, men jeg er litt skeptisk

Å nei så kjedelig! Fikk du ikke gjort noe i dag?
Da lillegutt var baby glemte vi hørselstesten på ahus to ganger (!) og måtte betale 730 kr eller noe i gebyr.. ammetåke..

Det var jo nesten litt mye å velge mellom :P Fikk de velge selv? Tenker om jeg spør han vil han vel si bringebærmelk.. hehe.. den er ikke tilsatt sukker, men jeg er litt skeptisk
Nei de fikk ikke det. Det var så vanvittig forsjell i prisen :o :p då de fikk velge lett eller ikke melk av meg :p

Jepp.. Det er helt hull i hodet.. Å etter mye mas fra meg så sier de plutselig nå at de trengte bekreftelse på at jeg hadde hatt ferie??!
Kunne de ikke sagt det med engang i steder for i flere uker å mase om inntektsoolysninger?

Det er til å bli sprø av :o

Å så kjedelig da:( ikke morro det.
Håper du fikk ny time da:)

Back
Topp