Søren. Tok feil av tida Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Søren. Tok feil av tida Åååh nei så kjipt daSøren. Tok feil av tida
så kom for sent. Må vel betale nesten 700 kr i gebyr da. Hadde 2 timer idag, en 1030 og en senere. Men hadde også en time i oktober. Har blandet sammen arkene så trodde den i oktober var idag. Gravidhjernen.
Jeg vet ikke, håper det. Det var ikke engang vekstkontroll, men samtale om fødselen. Sur på meg selv nåÅååh nei så kjipt dade hadde ikke mulighet til å ta deg inn heller? Må du vente til oktober nå?
Åååh så kjiptJeg vet ikke, håper det. Det var ikke engang vekstkontroll, men samtale om fødselen. Sur på meg selv nå![]()
![]()
Så absolutt. Han begynnte å jobbe igjen i mai.. Det er da 6 mnd.. Har ikke fått bidrag siden januar å jeg begynner å bli en smule frustrert![]()
Så mye de kunne velge i da
Min har lett melk
Men kunne kun velge mellom lett og laktoseredusert kakaomelk
Fikk levert min nå jeg. Når jeg likevel måtte opp å styre :/
Søren. Tok feil av tida
så kom for sent. Må vel betale nesten 700 kr i gebyr da. Hadde 2 timer idag, en 1030 og en senere. Men hadde også en time i oktober. Har blandet sammen arkene så trodde den i oktober var idag. Gravidhjernen.
Dagens lærdom: ikke vær ærlig med NAV.. Det lønner seg ikke!
Søren heller for noen brødhoder !!
Jeg får ikke pengene mine forsi jeg på ærlig vis ikke sykemeldte meg i ferien min!
Er det mulig????!!!
Jeg vet ikke, håper det. Det var ikke engang vekstkontroll, men samtale om fødselen. Sur på meg selv nå![]()
![]()
Det er det .. Det er tross alt noen kr i mnd ;/Utrolig dårlig da!!![]()
Nei de fikk ikke det. Det var så vanvittig forsjell i prisenDet var jo nesten litt mye å velge mellomFikk de velge selv? Tenker om jeg spør han vil han vel si bringebærmelk.. hehe.. den er ikke tilsatt sukker, men jeg er litt skeptisk
Det er det .. Det er tross alt noen kr i mnd ;/
Nei de fikk ikke det. Det var så vanvittig forsjell i prisen![]()
då de fikk velge lett eller ikke melk av meg
![]()
Jepp.. Det er helt hull i hodet.. Å etter mye mas fra meg så sier de plutselig nå at de trengte bekreftelse på at jeg hadde hatt ferie??!What??![]()
Vell.. Jeg skal ha 5600 i mnd.. Jeg får 2040 i forskudd av NAV siden han ikke betaler..og du får det ikke etterbetalt eller noe?
HeheGodt poengHar ikke sjekket prisen jeg.. Det får jeg gjøre
![]()
Å så kjedelig daSøren. Tok feil av tida
Hehedet er dyrt når to skal ha
![]()