Skravletråd

Skulle egentlig bake brød å bare kose meg i dag :p men ble en hau med telefoner å en del kjøre turer så jeg driter i alt å slenger
Meg herved i sofen :p så det så!

Jepp.. Det er helt hull i hodet.. Å etter mye mas fra meg så sier de plutselig nå at de trengte bekreftelse på at jeg hadde hatt ferie??!
Kunne de ikke sagt det med engang i steder for i flere uker å mase om inntektsoolysninger?

Det er til å bli sprø av :eek:

Uff ja det skjønner jeg :o

Vell.. Jeg skal ha 5600 i mnd.. Jeg får 2040 i forskudd av NAV siden han ikke betaler..
Det blir laget
En masse gjeld av dette som de må kreve inn. Men tviler på det skjer med det første

Uhh håpløs situasjon da, håper det ordner seg til slutt!

Da var to episoder til av downtown abby sett:)) :)) Liker den serie jeg. Godt at videosjappa her I by'n leier ut serier for 60 kr uka:) mener de hadde den, hvis jeg ikke får sett alle sesongene på en mnd da:)

Å nei så kjedelig! Fikk du ikke gjort noe i dag?
Da lillegutt var baby glemte vi hørselstesten på ahus to ganger (!) og måtte betale 730 kr eller noe i gebyr.. ammetåke..
Nei, men har en time til idag. Sitter her og blomstrer da, så den timen rekker jeg i hvertfall :p ! Ja, det var skikkelig nedtur.

Det er gøy med serie marraton :D
Er det mange sesonger? :)
4 tror jeg:) men vi har ikke intrenett I huset, jeg har på nettbrettet og gubben har sitt nett på pc, er er begrenset meg GB pr mnd. Men har sett tre episoder til nå og har hal parten av denne mnd tilatte forbruk igjenn:) så får nok sett endel til:)

4 tror jeg:) men vi har ikke intrenett I huset, jeg har på nettbrettet og gubben har sitt nett på pc, er er begrenset meg GB pr mnd. Men har sett tre episoder til nå og har hal parten av denne mnd tilatte forbruk igjenn:) så får nok sett endel til:)
Det er bra da :D :D greit å ha noe å se på på lange dager :D

Back
Topp