• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd

Jag hadde ikke hørt om det før jeg traff sambo :p
Han har pleid å vert der hvert år faktisk :) han har litt familie i Telemark :) å samtidig så er vi jo begge fra bondelandet :p hehe så han har reist en del med kamerater :)
Åja, med familie i Telemark skjønner jeg:D hehe. Moro å reise på litt sånne ting:)

Vi kommer til å fortsette å dra ditt,selv når mini kommer og ho kommer til å sitte I vogn eller så får en bare ha på "løpe streng" ;)
Ja vi har faktisk vært begge årene etter han ble født, så første året var han vel bare 2-3 mnd:D hehe. Når er det igjen? Ja det er jo så mye folk av og til at når de er så små så er det ikke lett å holde styr på de. Fra den alderen gutten min er nå og noen år fremover:P

Takk :) godt vi er flere :p det er kanskje skiltet. Bare jeg som stresser litt :) må ta buss, tog, buss og gå til sykehuset. Tror bussen stopper rett utenfor, da, men..
"Bonde" i byen jeg og:P hater å måtte kjøre kollektivt om jeg ikke føler meg 100% sikker på alt, og det gjør jeg sjelden:P hehe. Blir så stressa:o

Ha en fin arbeidsdag da. Det går greit jobbe enda:)?
Takker og bukker ^-^

Går greit å jobbe - er stort sett turen inn/ut som sliter litt på.

Regnet over det her om dagen. Reiser hjemmefra ca 7 og er ikke tilbake før en gang mellom 17 og 18 :/

"Bonde" i byen jeg og:p hater å måtte kjøre kollektivt om jeg ikke føler meg 100% sikker på alt, og det gjør jeg sjelden:p hehe. Blir så stressa:eek:
Ja, og de bussene! De rister sånn. Føles som man sitter i en tørketrommel nesten :p og så mye folk..jaja. får prøve og ikke stresse. :)

Back
Topp