Åja, med familie i Telemark skjønner jegJag hadde ikke hørt om det før jeg traff sambo![]()
Han har pleid å vert der hvert år faktiskhan har litt familie i Telemark
å samtidig så er vi jo begge fra bondelandet
hehe så han har reist en del med kamerater
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åja, med familie i Telemark skjønner jegJag hadde ikke hørt om det før jeg traff sambo![]()
Han har pleid å vert der hvert år faktiskhan har litt familie i Telemark
å samtidig så er vi jo begge fra bondelandet
hehe så han har reist en del med kamerater
![]()
Hehe Gudd![]()
Nei, klarer ikke puste bare med munn når jeg skal soveUff det er ikke noe godt![]()
Godt du har fri i dag da å kan ta det litt med ro![]()
Ja vi har faktisk vært begge årene etter han ble født, så første året var han vel bare 2-3 mndVi kommer til å fortsette å dra ditt,selv når mini kommer og ho kommer til å sitte I vogn eller så får en bare ha på "løpe streng"![]()
God morgen jaGod morgen, forresten ^-^
Ja det er det nokÅja, med familie i Telemark skjønner jeghehe. Moro å reise på litt sånne ting
![]()
HeheheDer ringer den jævla kjerringa igjen liksom...oh yes...thats me Synnøve![]()
Samme herNei, klarer ikke puste bare med munn når jeg skal sovehaha. Våkner hundre ganger i løpet av natta
Men jeg sovna igjen, så det hjalp å få sove litt til
![]()
Hva du skal for noe spennende?Gleder meg til helga, weeehoooo![]()
Haha neida...men rett skal jo være rett...mine pengerHehehe![]()
"Bonde" i byen jeg ogTakkgodt vi er flere
det er kanskje skiltet. Bare jeg som stresser litt
må ta buss, tog, buss og gå til sykehuset. Tror bussen stopper rett utenfor, da, men..
Haha, det var smartHar lille vokst litt lite eller er det bare rutine? Håper alt er fint å flott![]()
Hahaha godt å høre viner flereå det blir ikke bedre i gravid eller amme tåke
Haha mor mente jeg burde ha lapp på jakken: jeg reiser alene. Når jeg skulle på butikken![]()
Godt det ikke bare er meg. Var jo knusktørr i munn hver gang jeg våkna i nattSamme hermå ha nesen min
det er godt
![]()
Takker og bukker ^-^Ha en fin arbeidsdag da. Det går greit jobbe enda?
Ja, og de bussene! De rister sånn. Føles som man sitter i en tørketrommel nesten"Bonde" i byen jeg oghater å måtte kjøre kollektivt om jeg ikke føler meg 100% sikker på alt, og det gjør jeg sjelden
hehe. Blir så stressa
![]()
Feilbehandling og litt sånn, hadde blodpropp der og venen er ødelagt :/Ødelagt foten din???hva innledningen gjorde de
Hehe ja ikke santJa, og de bussene! De rister sånn. Føles som man sitter i en tørketrommel nestenog så mye folk..jaja. får prøve og ikke stresse.
![]()