Han ringte heldigvis rett før jeg skulle hente de håpefulle.
Å med gode nyheter.![]()
Åååå det var godt å høre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han ringte heldigvis rett før jeg skulle hente de håpefulle.
Å med gode nyheter.![]()
JaSå bra at du fikk gode nyheter)
Kvelden er ennå ungJeg vet det har vert en stille dag til nå men klarer vi likevel å nå 21 000 innlegg i dagdet burde være veldig lett altså
hoho
Det er nettopp det den erKvelden er ennå ung![]()
Jagodt p kunne senke skuldrene litt nå
![]()
Jeg vet det har vert en stille dag til nå men klarer vi likevel å nå 21 000 innlegg i dagdet burde være veldig lett altså
hoho
Lurer på om jeg skal bake brød![]()
haha få noe helt annet å tenke på
![]()
HurraHan ringte heldigvis rett før jeg skulle hente de håpefulle.
Å med gode nyheter.![]()
Satser på at du har rett ^-^ er mer sulten og :OSofan er alltid god den, jeg har merket at jeg blir mer sliten nå enn tidligere. Så kan være gangen I graviditeten som gjør deg mer sliten.
Så får vi håpe Jeg klarer å holde hans advokat borteJa det kan jeg tenke meg![]()
Nei jeg gjorde ikke detAt du orker![]()
Jeez - såpass ja. Da er det veldig greit å vite at du må huske å be om ting i retur tidlig da :/Når det kommer til min søster er det svært lite som forundrer meg.
Hun har "lånt" personnr mitt en gang å for å få forsikring på en bil. Fikk sjokk jeg når jeg fikk regning fra if på 6000 kr I bil forsikring. Eide jo ikke bil. Sakkars pappa måtte ordne opp.
Så ingen ting kan sjokkere meg mer med henne, jeg blir sint, lei og flau men ikke sjokkert.
Nei det er jammen hektiskSpist middag og hjulpet storebror med leksene. Blir ikke tid til mye barnetv nå i ukedagene![]()