Skravletråd

Er bildtol nr 2 jeg vil ha:) har første:) så hvorfor ikke, tiden frem til bilstol nr 2 skal tas I bruk er kort og går nok fort:p

Ja. det er sant nok. ikke dumt det. Spørs også på ungen. Guttungen her er så liten så han har brukt det minste inntil nylig:P hehe..

Vi har bilsete nr. 1 fra maxi cosi opp til 13kg. Guttungen er 11,5kg og kort:P men begynte å bli lite selv til han nå da....så nå har han større...et fra besafe i hver bil. ;)
Det vi vant har fått plass i e-golfen:D

Ja. det er sant nok. ikke dumt det. Spørs også på ungen. Guttungen her er så liten så han har brukt det minste inntil nylig:p hehe..

Vi har bilsete nr. 1 fra maxi cosi opp til 13kg. Guttungen er 11,5kg og kort:p men begynte å bli lite selv til han nå da....så nå har han større...et fra besafe i hver bil. ;)
Det vi vant har fått plass i e-golfen:D

Hihi lillegutt brukte babystolen frem til nå, 15 mnd og 12,5 kg :P

Bilstol eller voksipose :D

Voksiposene er veldig fine og:)
Vet ærlig talt ikke hva jeg har mest lyst på denne mnd jeg:P

Pysj kanskje eller lego.
Blir det bilsete eller pose så gir jeg det til farmoren og farfaren dems så de har hos seg. :PVi har 5 vognposer og i grunn nok med bilseter;)

Voksiposene er veldig fine og:)
Vet ærlig talt ikke hva jeg har mest lyst på denne mnd jeg:p

Pysj kanskje eller lego.
Blir det bilsete eller pose så gir jeg det til farmoren og farfaren dems så de har hos seg. :pVi har 5 vognposer og i grunn nok med bilseter;)

Hehe ja da holder det vel, da kan jeg vinne det i stedet :P Vi trenger både bilstol 2 og voksipose til snuppa

Nå skal jeg ta ut rundstykkene av ovnen og få meg litt frokost :)

Back
Topp