Joa hehe..var vel detHehehe var ikke det typisk før da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joa hehe..var vel detHehehe var ikke det typisk før da![]()
Hehe, ja føles så kjipt å spise når man ikke kjenner smaken av det man spiserå nei den er kjip![]()
pingvin faktiskFerdig dusjagu så deilig å bare hoppe i pysjen
nå er hele magen min en stor pingvin
hehe
Han ligger på 3 seterenKos deg![]()
![]()
Jeg venter på sambo :/
HeheHan ligger på 3 seterenå ser på finn.no
![]()
He heHehemin ville se film han å ba meg finne en.. For 43 minutter siden
![]()
Endte opp med å se på syke samlere jegHe heda får du virkelig finne den ultimate jente film
![]()
Ja de er en gjeng for seg selvEndte opp med å se på syke samlere jeg![]()
Ka det er de virkeligJa de er en gjeng for seg selv![]()
Er ikke alltid så ryddig her hellerKa det er de virkelig![]()
uff det er trist å se på
![]()
Men jammen har jeg det ikke ryddig hjemme
Hehe det får heldigvis vi åEr ikke alltid så ryddig her hellermen ingen av oss hamstrer på den måten. Jeg kan få kaste mani til tider. Det kan skje hos gubben å men ytterst skjeldent
![]()
Ja har sett programmet før. Å blir reint sjokkert over at folk kan leve slik.Hehe det får heldigvis vi åde skulle hatt ett par sånne disse her å
![]()
Ikke santJa har sett programmet før. Å blir reint sjokkert over at folk kan leve slik.
På lørdag var vi på kungsvik, rett ved løkholmen. Der var det sååå fint! Vet hvor vi skal dra når vi skal på stranda neste sommer i hvert fall. Regner ikke med det blir mere strandturer i år.På kvamskogen, 1 times kjøring fra Bergen.
Åh deilig da. Ka strand?
Det var mye besøk :O skjønner godt om det ble mye i varmen ja..Vi var på slektstreff på lørdag, var koselig det
I dag hadde jeg håpet på å få slappe av, men fikk ikke helt det. Har vært hos mine foreldre og henta et sett min tante hadde strikket til mj. Så hos svigermor og etterpå til svigerinna minikke like morro I denne varme.
Så din helg hørtes helt fantastisk ut![]()