Takkogså er det alltid morsommere når en kan være mer med selv også
edru fest er liksom ikke helt det samme. Hehe. Godt dagen etter da i det minste
![]()
Hehe sant det, men godt dagen etterpå ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takkogså er det alltid morsommere når en kan være mer med selv også
edru fest er liksom ikke helt det samme. Hehe. Godt dagen etter da i det minste
![]()
Jeg har vært på stranda, bada, grilla og slappa avdeilig når mannen og har fri og vi kan kose oss sammen
sp har lagt fra meg mobilen og kobla litt ut, rett og slett. I går hadde vi med oss nabojenta på stranda og, så guttungen har vært veldig fornøyd 8)
Heisann damer! Vært borte nesten hele helga jegHva har dere gjort i helga?
Jeg har vært på stranda, bada, grilla og slappa avdeilig når mannen og har fri og vi kan kose oss sammen
sp har lagt fra meg mobilen og kobla litt ut, rett og slett. I går hadde vi med oss nabojenta på stranda og, så guttungen har vært veldig fornøyd 8)
Det skjønner jeg godt at det erNå er jeg bare så sliten.. Har vel noe med varmen å gjøre. Lillegutt sov veldig lite på dagen i dag også så han har vært veldig grinete. Burde vel ikke vært så sliten for jeg fikk jo sove lenger om morgenen, men er nå sliten likevel. Godt å få planta rumpa i sofaen nå![]()
På kvamskogen, 1 times kjøring fra Bergen.Bra det var kortvarig daHvor er hytta?
Har vært på stranda både i går og i dag vi, og bare nøte det flotte været!![]()
Det skjønner jeg godt at det ergleder meg til å gjøre det samme selv
![]()
Vært i toårsdag i dagkjempekoselig, og moro for ungene å leke litt
de andre barna er litt røffere enn vår gutt da, men han har iallfall lært å si ifra da
hyyyyler ut om de tar lekene han bruker
hehe
Et lite spørsmål)
Hva er det med oss og kaker???![]()
JaHehehe gravide kakemonstre![]()
![]()
Der er det nok ikke store forandringer for min delstraks oppdatering
Ja) for noe må det være, så mye vi snakker om kake, tenker på kake og til tider spiser kake
![]()
![]()
Der er det nok ikke store forandringer for min del
Får ta det igjenn te uka)