Skravletråd

Jeg har vært på stranda, bada, grilla og slappa av:) deilig når mannen og har fri og vi kan kose oss sammen:) sp har lagt fra meg mobilen og kobla litt ut, rett og slett. I går hadde vi med oss nabojenta på stranda og, så guttungen har vært veldig fornøyd 8)

Hørtes herlig ut det da :)

Nå er jeg bare så sliten.. Har vel noe med varmen å gjøre. Lillegutt sov veldig lite på dagen i dag også så han har vært veldig grinete. Burde vel ikke vært så sliten for jeg fikk jo sove lenger om morgenen, men er nå sliten likevel. Godt å få planta rumpa i sofaen nå :)

Heisann damer! Vært borte nesten hele helga jeg:) Hva har dere gjort i helga?
Jeg har vært på stranda, bada, grilla og slappa av:) deilig når mannen og har fri og vi kan kose oss sammen:) sp har lagt fra meg mobilen og kobla litt ut, rett og slett. I går hadde vi med oss nabojenta på stranda og, så guttungen har vært veldig fornøyd 8)

Vi var på slektstreff på lørdag, var koselig det:)
I dag hadde jeg håpet på å få slappe av, men fikk ikke helt det. Har vært hos mine foreldre og henta et sett min tante hadde strikket til mj. Så hos svigermor og etterpå til svigerinna min:( ikke like morro I denne varme.

Så din helg hørtes helt fantastisk ut:D

Nå er jeg bare så sliten.. Har vel noe med varmen å gjøre. Lillegutt sov veldig lite på dagen i dag også så han har vært veldig grinete. Burde vel ikke vært så sliten for jeg fikk jo sove lenger om morgenen, men er nå sliten likevel. Godt å få planta rumpa i sofaen nå :)
Det skjønner jeg godt at det er:) gleder meg til å gjøre det samme selv:)

Vært i toårsdag i dag:D kjempekoselig, og moro for ungene å leke litt:) de andre barna er litt røffere enn vår gutt da, men han har iallfall lært å si ifra da:P hyyyyler ut om de tar lekene han bruker:P hehe

Vært i toårsdag i dag:D kjempekoselig, og moro for ungene å leke litt:) de andre barna er litt røffere enn vår gutt da, men han har iallfall lært å si ifra da:p hyyyyler ut om de tar lekene han bruker:p hehe

Hehe greit når de lærer seg å si i fra da :P

Ble det kake??

Nå har jeg fylt ut ferdig søknaden om foreldrepenger :)

Da var det tid for potetgull og cola med isbiter :)

Da har det vært oppdatering igjen :) Ikke så stor endring kanskje

Der er det nok ikke store forandringer for min del:p
Får ta det igjenn te uka:))

1. 16
    medal.png

malla mari
    Flørter med forumet
    August 2015: Innlegg:

2.069

Back
Topp