Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har heldigvis en kald kjellerOrker ikke være i sola, skyggen er litt bedre, eller inne men det er faktisk 27 grader inne så det er varmt det og..
Bilder?Jeg er vant med å måtte være det...guttungen har ikke tålmodighet til å være for lenge uten mamman sin mammdalt som han er....selv hvor mye morsomheter pappan hans har på lur.
Piratkake og cupcakes.
Vedkommende har piratbursdag på leos![]()
De var jo bare dødskule (og ikke dødsulykker som autocorr ville ha det til ><)
TakkÅåå så fine![]()
![]()
De var jo bare dødskule (og ikke dødsulykker som autocorr ville ha det til ><)
Heihei. Hvor har du vært da?Heisann damer! Vært borte nesten hele helga jegHva har dere gjort i helga?
Hatt en fin helg da?Heisann damer! Vært borte nesten hele helga jegHva har dere gjort i helga?
Heisann damer! Vært borte nesten hele helga jegHva har dere gjort i helga?
TakkDet er ikke gøy på fest når man ikke er i form neiGod bedring!
Jeg har vært på stranda, bada, grilla og slappa avHva har du drevet på med? Lørdag var vi i 3-årsdag, i dag har vi bare slappet av hjemme![]()
Høres ut som en deilig helg!Hatt en fin helg da?
Her har det vært avslapp på lørdag og var med mannen på kamp I dag (ikke helt igjennomtenkt mtp hvor varm det var men...)
Bra det var kortvarig daHeihei. Hvor har du vært da?![]()
Ikke vært så aktiv selv.
Vi har vært en natt på hytten.
Ellers har gåttungen vært syk, men heldigvis frisk nå da![]()
Var på Enga-Molde og hadde ikke tenkt på at feltet bortesupportere sitter på er det som får max solHøres ut som en deilig helg!![]()
Hvordan kamp var du på? Ser kamp på TV jeg nå![]()
Vi har vært på stranda både i dag og i går, grilla og bare slappa av. Jeg har kobla ut og latt mobilen ligge, og bare nytt det at mannen har hatt fri og vi har hatt fint vær![]()