Skravletråd

noen som vet hvordan man skrur av watch reminder på ebay?

Her og fride :p

Beklager. . Feil tråd

Heisann damer! Vært borte nesten hele helga jeg:) Hva har dere gjort i helga?
Heihei. Hvor har du vært da?:)
Ikke vært så aktiv selv.
Vi har vært en natt på hytten.
Ellers har gåttungen vært syk, men heldigvis frisk nå da:)

Heisann damer! Vært borte nesten hele helga jeg:) Hva har dere gjort i helga?
Hatt en fin helg da?

Her har det vært avslapp på lørdag og var med mannen på kamp I dag (ikke helt igjennomtenkt mtp hvor varm det var men...)

Hva har du drevet på med? Lørdag var vi i 3-årsdag, i dag har vi bare slappet av hjemme :)
Jeg har vært på stranda, bada, grilla og slappa av:) deilig når mannen og har fri og vi kan kose oss sammen:) sp har lagt fra meg mobilen og kobla litt ut, rett og slett. I går hadde vi med oss nabojenta på stranda og, så guttungen har vært veldig fornøyd 8)

Hatt en fin helg da?

Her har det vært avslapp på lørdag og var med mannen på kamp I dag (ikke helt igjennomtenkt mtp hvor varm det var men...)
Høres ut som en deilig helg!:)
Hvordan kamp var du på? Ser kamp på TV jeg nå:)

Vi har vært på stranda både i dag og i går, grilla og bare slappa av. Jeg har kobla ut og latt mobilen ligge, og bare nytt det at mannen har hatt fri og vi har hatt fint vær:)

Heihei. Hvor har du vært da?:)
Ikke vært så aktiv selv.
Vi har vært en natt på hytten.
Ellers har gåttungen vært syk, men heldigvis frisk nå da:)
Bra det var kortvarig da:) Hvor er hytta?

Har vært på stranda både i går og i dag vi, og bare nøte det flotte været! :)

Høres ut som en deilig helg!:)
Hvordan kamp var du på? Ser kamp på TV jeg nå:)

Vi har vært på stranda både i dag og i går, grilla og bare slappa av. Jeg har kobla ut og latt mobilen ligge, og bare nytt det at mannen har hatt fri og vi har hatt fint vær:)
Var på Enga-Molde og hadde ikke tenkt på at feltet bortesupportere sitter på er det som får max sol :P

Men nå som sommeren endelig er her, så skal jeg ikke klage ;)

Høres veldig deilig ut å være på stranda med bading og grilling! Fått litt farge på kroppen du da? :)

Back
Topp