Skravletråd

Her har han plutselig satt igang med å lage vietnamesisk nuddelsuppe, okei jeg klager ikke :P

Ah sendte sambo ned etter paprika chips å tortilla dipp :p
Og for å fylle opp vann i flaska mi :p er bare en gedigen isklump :p greit p ha litt vann i :)

En liten tur på kjøpe senteret i dag :)

Fikk vert på prinsess å kjøpt håndklær å noen kluter :D veldig greit går de har 40% på alt til baby å barn :D :D

Kjøpte å noen flere gulpe kluter så nå har jeg hvertfall nok av det :p hehe

Fikk ikke krykker da for de hadde ikke inne :/ kjipt.
Så kjedelig at du ikke fikk taki krykker da.

Ja er vel alltid greit med gulpekluter :)

Hvordan har dagen din vert malla? :D :D
Jo :)hadde ikke trodd jeg skulle holde ut fra 12-21:)
Gubben er så sliten at han sovna på sofan nå:)
Må si det var godt å komme hjem. Kjøpte pizza på vei hjem:p
Det var kjempe koselig :) å se alle tanter og onkler igjenn og mange av fettere og kusiner hadde jeg ikke sett på 20 år:) litt morro når eldste er 78 år og yngste er 2 mnd gammel :)
Å så hadde onkelen min satt sammen en film og det var veldig rart å se seg selv som 10 åring:)

Men det jeg ikke likte var at mange trodde det bare var å ta meg på magen. Liker ikke å bli tatt på, uten at jeg har sagt at det er ok.

Så nå ligger jeg som et slakt I sofan:p det rare er at kroppen har vært fin I dag, så den kommer vel til å være utskiftings klar I morra:p

Jo :)hadde ikke trodd jeg skulle holde ut fra 12-21:)
Gubben er så sliten at han sovna på sofan nå:)
Må si det var godt å komme hjem. Kjøpte pizza på vei hjem:p
Det var kjempe koselig :) å se alle tanter og onkler igjenn og mange av fettere og kusiner hadde jeg ikke sett på 20 år:) litt morro når eldste er 78 år og yngste er 2 mnd gammel :)
Å så hadde onkelen min satt sammen en film og det var veldig rart å se seg selv som 10 åring:)

Men det jeg ikke likte var at mange trodde det bare var å ta meg på magen. Liker ikke å bli tatt på, uten at jeg har sagt at det er ok.

Så nå ligger jeg som et slakt I sofan:p det rare er at kroppen har vært fin I dag, så den kommer vel til å være utskiftings klar I morra:p
Åååh det høres ut som en fantastisk dag da :D:D å det må det jo ha vert siden dere holdt på så lenge :D gu så gøy :D

Hadde dere lokale ? Eller var dere ute hele dagen? :)

Skulle kjøpe en babybjørn bæresele I slutten av mai, men ho jeg kjøpte den av synes den var så solbleket at jeg fikk den:) fikk også en mei tai bære ting eller hva nå de heter.
I dag spurte hun om hun kunne få igjenn mei tai 'n for nå hadde hun plutselig fattet interesse for bæring, når jeg var der å hentet dem sa hun at hun hadde flere. For hun hadde fått så mye.
Må si jeg synes det er litt frekt å be om å få den igjenn 3 mnd etterpå.
Eller er det ok?

Skulle kjøpe en babybjørn bæresele I slutten av mai, men ho jeg kjøpte den av synes den var så solbleket at jeg fikk den:) fikk også en mei tai bære ting eller hva nå de heter.
I dag spurte hun om hun kunne få igjenn mei tai 'n for nå hadde hun plutselig fattet interesse for bæring, når jeg var der å hentet dem sa hun at hun hadde flere. For hun hadde fått så mye.
Må si jeg synes det er litt frekt å be om å få den igjenn 3 mnd etterpå.
Eller er det ok?
Hæ?
Det hadde aldri falt meg inn å spørre om å få tilbake slik som det :o ikke når jeg har gitt det bort :o

Back
Topp