Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her fant en Grandiosa veien til ovnen og - ikke like sunt menHer har han plutselig satt igang med å lage vietnamesisk nuddelsuppe, okei jeg klager ikke![]()
Heheh jaVi får se, kanskje jeg må kjøpe en til oss og bare for å teste![]()
Ikke ut neihehe ingen du har tenkt deg ut?
Ååååh herlig daHer har han plutselig satt igang med å lage vietnamesisk nuddelsuppe, okei jeg klager ikke![]()
Men det er helt greit med grandis å daHer fant en Grandiosa veien til ovnen og - ikke like sunt men![]()
Her fant en Grandiosa veien til ovnen og - ikke like sunt men![]()
Sikkert ekstra godt når han lagerJa det er veldig godt![]()
Så kjedelig at du ikke fikk taki krykker da.En liten tur på kjøpe senteret i dag![]()
Fikk vert på prinsess å kjøpt håndklær å noen kluterveldig greit går de har 40% på alt til baby å barn
![]()
![]()
Kjøpte å noen flere gulpe kluter så nå har jeg hvertfall nok av dethehe
Fikk ikke krykker da for de hadde ikke inne :/ kjipt.
JoHvordan har dagen din vert malla?![]()
![]()
Åååh det høres ut som en fantastisk dag daJohadde ikke trodd jeg skulle holde ut fra 12-21
![]()
Gubben er så sliten at han sovna på sofan nå
Må si det var godt å komme hjem. Kjøpte pizza på vei hjem
Det var kjempe koseligå se alle tanter og onkler igjenn og mange av fettere og kusiner hadde jeg ikke sett på 20 år
litt morro når eldste er 78 år og yngste er 2 mnd gammel
![]()
Å så hadde onkelen min satt sammen en film og det var veldig rart å se seg selv som 10 åring![]()
Men det jeg ikke likte var at mange trodde det bare var å ta meg på magen. Liker ikke å bli tatt på, uten at jeg har sagt at det er ok.
Så nå ligger jeg som et slakt I sofandet rare er at kroppen har vært fin I dag, så den kommer vel til å være utskiftings klar I morra
![]()
Hæ?Skulle kjøpe en babybjørn bæresele I slutten av mai, men ho jeg kjøpte den av synes den var så solbleket at jeg fikk denfikk også en mei tai bære ting eller hva nå de heter.
I dag spurte hun om hun kunne få igjenn mei tai 'n for nå hadde hun plutselig fattet interesse for bæring, når jeg var der å hentet dem sa hun at hun hadde flere. For hun hadde fått så mye.
Må si jeg synes det er litt frekt å be om å få den igjenn 3 mnd etterpå.
Eller er det ok?
Nei var litt det jeg å tenkteHæ?
Det hadde aldri falt meg inn å spørre om å få tilbake slik som detikke når jeg har gitt det bort
![]()
Nei var litt det jeg å tenktemen jeg har ikke helt skjønt hva jeg skal med den mai tai ingen
så ho kan da få den, må bare finne den først
![]()