Ja sånn jaNja - de ville ha egen challenge på mer enn 7200 I dag eller noe sånt![]()
Det var vist litt for lite skravling i går
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja sånn jaNja - de ville ha egen challenge på mer enn 7200 I dag eller noe sånt![]()
Nå som sommeren endelig er her så er det vel mange som nyter den uteJa sånn ja![]()
Det var vist litt for lite skravling i gårmange dom var slitne sikkert
![]()
Oj, hva skal dere ha?Der var middagen i ovnen hvertfall![]()
Haha ja jeg liker å å spise seintOj, hva skal dere ha?
(For min del er det for tidlig til å engang tenke på middag)
Ja det åNå som sommeren endelig er her så er det vel mange som nyter den ute![]()
Oh yums ^-^ ja greit (for gam) å være sulten igjen til reker i kveldHaha ja jeg liker å å spise seintmen jeg har en på 8 som holder på å dø!! Av sult
![]()
hehe i tillegg så skal vi ha reker i kveld så er helt greit å spise nå så er jeg hvertfall sulten igjen
![]()
Eller sambo heter det vell.. For jeg er alltid sulten![]()
Lager gjeter guttens pai nå![]()
Høres ut som en deilig dag det da ^-^Ja det åvi har ikke det i dag da
null sol her men i morgen får vi den tilbake å den dagen skal nytes ute
![]()
Å inne med middagslaging :/
Han holdt på å male :/ så følte ikke for å spørre han der han er nesten på taketOh yums ^-^ ja greit (for gam) å være sulten igjen til reker i kveldhøres digg ut!
Kunne ikke samboeren kjøpt melk da - stakkars deg :/
Ååg den brisen er herligHøres ut som en deilig dag det da ^-^
Her er det 24° og akkurat litt bris så jeg ikke smelter helt bort
I morgen skal vi visst på kamp![]()
Auauau! Du får huske å hvile ordentlig du nå. Så du ikke skaderdegHan holdt på å male :/ så følte ikke for å spørre han der han er nesten på taketå det var ikke så ille før jeg satte meg i bilen
![]()
Ja det blir ikke noen sprell mere på megAuauau! Du får huske å hvile ordentlig du nå. Så du ikke skaderdeg
Høres ikke feil ut. Vi burde nok malt, men ingen av oss fant motivasjonen helt...Sambo maler enda å jeg ser masse nøff ned barna![]()
Skulle ha satt på en tørketrommel med det som er ferdi i maskinen nåmen venter litt til med å få ned så kansje jordbær røren er klar til å ta på kaken i samme slengen
![]()
Ja det blir ikke noen sprell mere på meghar inntatt sofaen med film nå
Det er ikke lett å finne den motivasjonen neiHøres ikke feil ut. Vi burde nok malt, men ingen av oss fant motivasjonen helt...
Er bare snakk om karmene dag![]()
<3Uff syns så synd i deg![]()