Skravletråd

Skulle på butikken å kjøpe melk.. Først så spretter tårene for jeg klarer nesten ikke å kjøre bilen. Smertene iler fra hofta å helt ned i foten :(
Å sånn går hele turen gjennom butikken ( evig glad for solbriller :o )
Å turen hjem..

Oj, hva skal dere ha?

(For min del er det for tidlig til å engang tenke på middag :P)
Haha ja jeg liker å å spise seint :p men jeg har en på 8 som holder på å dø!! Av sult :o :p hehe i tillegg så skal vi ha reker i kveld så er helt greit å spise nå så er jeg hvertfall sulten igjen :p
Eller sambo heter det vell.. For jeg er alltid sulten :p

Lager gjeter guttens pai nå :)

Haha ja jeg liker å å spise seint :p men jeg har en på 8 som holder på å dø!! Av sult :o :p hehe i tillegg så skal vi ha reker i kveld så er helt greit å spise nå så er jeg hvertfall sulten igjen :p
Eller sambo heter det vell.. For jeg er alltid sulten :p

Lager gjeter guttens pai nå :)
Oh yums ^-^ ja greit (for gam) å være sulten igjen til reker i kveld :) høres digg ut!

Kunne ikke samboeren kjøpt melk da - stakkars deg :/

Ja det å :D vi har ikke det i dag da :o null sol her men i morgen får vi den tilbake å den dagen skal nytes ute :D
Å inne med middagslaging :/
Høres ut som en deilig dag det da ^-^
Her er det 24° og akkurat litt bris så jeg ikke smelter helt bort :)

I morgen skal vi visst på kamp :P

Oh yums ^-^ ja greit (for gam) å være sulten igjen til reker i kveld :) høres digg ut!

Kunne ikke samboeren kjøpt melk da - stakkars deg :/
Han holdt på å male :/ så følte ikke for å spørre han der han er nesten på taket :p å det var ikke så ille før jeg satte meg i bilen :o

Sambo maler enda å jeg ser masse nøff ned barna :p
Skulle ha satt på en tørketrommel med det som er ferdi i maskinen nå :) men venter litt til med å få ned så kansje jordbær røren er klar til å ta på kaken i samme slengen :p

Sambo maler enda å jeg ser masse nøff ned barna :p
Skulle ha satt på en tørketrommel med det som er ferdi i maskinen nå :) men venter litt til med å få ned så kansje jordbær røren er klar til å ta på kaken i samme slengen :p
Høres ikke feil ut. Vi burde nok malt, men ingen av oss fant motivasjonen helt...

Er bare snakk om karmene dag :)

Back
Topp