Nå litt mat før jeg lager til siste laget på kaken 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En liten tur på kjøpe senteret i dag![]()
Fikk vert på prinsess å kjøpt håndklær å noen kluterveldig greit går de har 40% på alt til baby å barn
![]()
![]()
Kjøpte å noen flere gulpe kluter så nå har jeg hvertfall nok av dethehe
Fikk ikke krykker da for de hadde ikke inne :/ kjipt.
Fikk å kjøpt inn reker til i kveld da![]()
![]()
Å ett fantastisk brød hos bakeren![]()
Nå litt mat før jeg lager til siste laget på kaken![]()
Er på stranda viPappan har tatt med barna for å kjøpe is, så nå sitter jeg i fred og ro og slapper av
Hva gjør dere?
Høres ikke feil ut ^-^ sitter ute I hengekøyaEr på stranda viPappan har tatt med barna for å kjøpe is, så nå sitter jeg i fred og ro og slapper av
Hva gjør dere?
Nettopp satt på en tørketrommel å hengt opp to vegg klisterEr på stranda viPappan har tatt med barna for å kjøpe is, så nå sitter jeg i fred og ro og slapper av
Hva gjør dere?
Uff ja det tar jammen plass med bilstolerSannelig blitt litt trangere i bilen nå som jeg har lillegutt rett bak meggodt jeg ikke har så innmari lange bein
![]()
Jordbær høres godt ut! Har vannmelon I kjøleskapet, men tar det når jeg går inn igjenNettopp satt på en tørketrommel å hengt opp to vegg klisternå måtte jeg ha en liten pause før jeg rører ut jordbærene
![]()
Hørtes deilig utDet var jo sniltVi skal i 3-årsdag i dag, hørt rykter om taco
![]()
Høh?? Må inn å seSer det ble lansert en utfordring på generelt om antall poster I dag; typisk at det velges en dag hvor nesten alle novemberaktive er opptatt :/
Nja - de ville ha egen challenge på mer enn 7200 I dag eller noe såntMen den var vell generelt hele mnd? Å så for de som er flinke å starte tråder? Det er ikke jeg hvertfall![]()