Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skulle skjære opp krydderkakaskjærte litt skjevt så ble vist kake på meg å
![]()
NomminLer så magen rister)
Husker førstegangen min siklet, han lå på fanget med hodet ved knærne og så kjente jeg at jeg var våt langt nede på låretnår han snudde seg så hadde jeg den våte flekken på buksa etter at han hadde liggi der å sikla
de er jo herlige da.
Min bare poter, maler og sikler samtidig når han er på saueskinnet sitt![]()
Yums ^-^ fin frokost detSkulle skjære opp krydderkakaskjærte litt skjevt så ble vist kake på meg å
![]()
Ble vel heller formidags matYums ^-^ fin frokost det![]()
Hehe ^-^ ja når jeg ser på klokka stemmer nok det bedreBle vel heller formidags matmed kaffe
![]()
![]()
Ja sant detSikkert enklere å prøve for første gang når man ikke er gravid og når formen er litt mer på topp uansett![]()
Nei, potte tett og irriterende tørrhosteIkke deilig å være forkjøla å skulle på fest, får håpe det ikke er for trekkfullt der
Da synes jeg han skulle bli med deg når du vil hjem jeg![]()
I starten reiste vi tre stk med våre små sammen og bare badetEr bad I byen, men intet trenings tilbud, så får vel se hva en gjør![]()
Ja ikke santHehe så snilt daHva skal du bruke den til?
Mat og kakerDa får vi håpe det blir koselig og ikke alt for sent! Blir vel litt kaker![]()
Mat og kakerså er bare å glede seg
hehe. Skulle ha spekemat da, men de skulle ordne noe karbonadegreier til meg
Får bare håpe det ikke blir så kaldt![]()
Da får en se å komme seg avgårdeså får alle ha en flott dag og kveld
Snakkes I kveld![]()
HeheSkulle skjære opp krydderkakaskjærte litt skjevt så ble vist kake på meg å
![]()
Kos deg masseDa får en se å komme seg avgårdeså får alle ha en flott dag og kveld
![]()
Snakkes I kveld![]()