Skravletråd

Reiste til bestemoren min i går og plukka rips:D hun har busker med MASSE rips. Skulle lage gele, men fant aldri tid til det, så når mamma spurte i går var det bare å hive seg med:) så ble hun som måtte lage det, og hun holdt på til ett i natt stakkar:o fikk litt dårlig samvittighet, men jeg hadde ikke tenkt å lage såå mye da:P og hun tilbydde seg jo, snille mamma:)

Reiste til bestemoren min i går og plukka rips:D hun har busker med MASSE rips. Skulle lage gele, men fant aldri tid til det, så når mamma spurte i går var det bare å hive seg med:) så ble hun som måtte lage det, og hun holdt på til ett i natt stakkar:o fikk litt dårlig samvittighet, men jeg hadde ikke tenkt å lage såå mye da:P og hun tilbydde seg jo, snille mamma:)
Oj, så koselig :) godt med ripsgele ^-^

I dag skal jeg og mannen i 50 og 60 års lag:) guttungen skal sove hos mamma, pappa er ikke hjemme. Spent på hvordan det blir, jeg er SÅ forkjøla og det er ute/på en låve:o mannen var ute i går og, så håpet er at han blir fort sliten i kveld så vi ikke blir altfor sent:P han er ikke kjent for å gi seg tidlig. Hehe. Men han må sitte på med meg, for vi har en times kjøretur hjem:)

Er ikke alltid tilbud her heller:-( når min var baby begynte ikke noe babysvømming før han var nærmere et halvt år mener jeg å huske. Men det gikk veldig fint:) var mange barn på ca hans alder og det virka nesten enklere enn de aller minste. Men det har sikkert med opplegget å gjøre.
Er ingenting I sandefjord kommune, jeg må til Tønsberg, Larvik, Horten osv synes det er skrekkelig dårlig.

Ja for er et kurs som begynner I tønsberg I beg av Jan synes det kanskje er litt tidelig også med tanke på års tid :)

Så koselig, å så snill mamma:)
Å rips gelé er jo kjempe godt:) :)

Er ingenting I sandefjord kommune, jeg må til Tønsberg, Larvik, Horten osv synes det er skrekkelig dårlig.

Ja for er et kurs som begynner I tønsberg I beg av Jan synes det kanskje er litt tidelig også med tanke på års tid :)
Kjedelig:( her er det kun ett bad, neste bad er en time unna. Der er det nok mer, men jeg er ikke interessert i å kjøre så langt. Problemet her var at det ikke var noen som kunne ha det, altså "trenere".

Urk.. magen er full av små rød kloremerker.. minste katta var så kosesyk, potet masse på magen. Ikke akkurat vondt, men har lagt igjen masse merker...

I dag skal jeg og mannen i 50 og 60 års lag:) guttungen skal sove hos mamma, pappa er ikke hjemme. Spent på hvordan det blir, jeg er SÅ forkjøla og det er ute/på en låve:o mannen var ute i går og, så håpet er at han blir fort sliten i kveld så vi ikke blir altfor sent:P han er ikke kjent for å gi seg tidlig. Hehe. Men han må sitte på med meg, for vi har en times kjøretur hjem:)
Ikke deilig å være forkjøla å skulle på fest, får håpe det ikke er for trekkfullt der:)
Da synes jeg han skulle bli med deg når du vil hjem jeg:)

Kjedelig:( her er det kun ett bad, neste bad er en time unna. Der er det nok mer, men jeg er ikke interessert i å kjøre så langt. Problemet her var at det ikke var noen som kunne ha det, altså "trenere".
Er bad I byen, men intet trenings tilbud, så får vel se hva en gjør:)

God morgen til deg også :) Jeg har sovet godt, hva med deg?
Som en stein. Har funnet frem fitbit'en jeg brukte før for å måle søvnen og har visst hatt en rolig natt ^-^ litt morsomt med sånne dingser egentlig

Reiste til bestemoren min i går og plukka rips:D hun har busker med MASSE rips. Skulle lage gele, men fant aldri tid til det, så når mamma spurte i går var det bare å hive seg med:) så ble hun som måtte lage det, og hun holdt på til ett i natt stakkar:eek: fikk litt dårlig samvittighet, men jeg hadde ikke tenkt å lage såå mye da:p og hun tilbydde seg jo, snille mamma:)

Hehe så snilt da :) Hva skal du bruke den til?

I dag skal jeg og mannen i 50 og 60 års lag:) guttungen skal sove hos mamma, pappa er ikke hjemme. Spent på hvordan det blir, jeg er SÅ forkjøla og det er ute/på en låve:eek: mannen var ute i går og, så håpet er at han blir fort sliten i kveld så vi ikke blir altfor sent:p han er ikke kjent for å gi seg tidlig. Hehe. Men han må sitte på med meg, for vi har en times kjøretur hjem:)

Da får vi håpe det blir koselig og ikke alt for sent! Blir vel litt kaker :P

Klarer liksom ikke å si nei heller, når hun maler, poter og sikler I ett ;)
Ler så magen rister:))
Husker førstegangen min siklet, han lå på fanget med hodet ved knærne og så kjente jeg at jeg var våt langt nede på låret :) når han snudde seg så hadde jeg den våte flekken på buksa etter at han hadde liggi der å sikla:p de er jo herlige da.
Min bare poter, maler og sikler samtidig når han er på saueskinnet sitt:)

Back
Topp