Hvor mye kostet det å lage den ?hehe ja...bare nyskjerrig jeg altså![]()
500kr![]()
Lan betaler jo gjerne 400 for ei fløtekake uten noe serlig på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor mye kostet det å lage den ?hehe ja...bare nyskjerrig jeg altså![]()
500kr![]()
God morgen alle søtinger![]()
Hvordan har natten vært?
Planer i dag?![]()
Kose dere![]()
God morgenGod morgen! Sovet veldig godtlillegutt hylte halv 5 så var redd han skulle opp da, men han sovnet heldigvis igjen
I dag skal vi i 3-årsdag, det blir nok koselig
Dere da?
God morgen
Natten har vert preget av kjemper i beinaså har ikke fått sovet så mye nei
Din da?
Her blir det en tur på kjøpe senteretpjokken skulle vist kjøpe ett spill å jeg skulle hatt tak i krykker og noen håndklær på prinsess
![]()
Ja jeg håper detOff så slitsomt da:/
God shoppingtur.
Kjedelig med krykker...men får håpe det hjelper deg godt.
Hvor mye kostet det å lage den ?syntes det å har mye å si
Lan betaler jo gjerne 400 for ei fløtekake uten noe serlig påvar derfor jeg sa 400 hvertfall.. For noe under det ville vært kjipt
![]()
Ja jeg håper det
Kommer bare til å bruke de når jeg vet jeg skal myehvertfall foreløpig
Kos dere masse på hytte tur![]()
Vet ikke hvordan krykker du kommer til å kjøpeEnklere liv![]()
God morgen
Natten har vært kortopp 4 ganger for å tisse
to av gangene var jeg så heldig å time det med at pus kom inn
så da måtte vi jo gå ned på kjøkkenet for å få mer mat
Planen I dag er slektstreff
Dere to får kose dere på hytta og I 3 års bursdag![]()
Ja det er litt av et regnes stykkeHar ikke helt overikt skal jeg være ærligLager stortsett alt fra bunn så da må jeg regne veldig på det...men bruker jo også en del tid...både på å tenke hvordan de skal se ut og selve utførelsen.
Har sett en del på kakebloggere og hva de tar og dannet meg et bilde over pris på den måten...
Og så skiller jeg mellom pris etter bekjentskap såklart. Noen gratis,noen halv pris og noen fullpris![]()
Det høres jo bra ut det daHar ikke helt overikt skal jeg være ærligLager stortsett alt fra bunn så da må jeg regne veldig på det...men bruker jo også en del tid...både på å tenke hvordan de skal se ut og selve utførelsen.
Har sett en del på kakebloggere og hva de tar og dannet meg et bilde over pris på den måten...
Og så skiller jeg mellom pris etter bekjentskap såklart. Noen gratis,noen halv pris og noen fullpris![]()
TakkVet ikke hvordan krykker du kommer til å kjøpemen disse er veldig fine å ha på
http://www.enklereliv.no/behagelig-krykkegrep.html
Det gjør det bløtere å holde I og du vil ikke få vannblemmer så fort![]()
Jada, men jeg er billig etter å ha sett meg rundtDet høres jo bra ut det da![]()
![]()
Ja det vill jeg troJada, men jeg er billig etter å ha sett meg rundt![]()
Ja det er litt av et regnes stykkehar gjort det ett par ganger
Men synes 500 kr langt I fra var noen upris, har sett høyre pris på mindre og dårligere utførte kaker
![]()
Og sånn skal det forbli også.Ja det vill jeg tro![]()
Det ville jeg å ha vertOg sånn skal det forbli også.
Skal heller være hun som tar ok pris og lager fine kaker enn hun som overpriser![]()
Kjekt å ha på seg noe fint daFerdig dusja å har tatt på en kjole??!hahaha ikke hatt det siden jul så det skjer ikke så ofte
Men var så fin sol når jeg stod opp. Nå er det ikke det da :/
Bah.. Men de har lovet st den skal komme
Tusen takk søtaDet ville jeg å ha vertmye bedre det
men dine er ikke ok da de er knallfine
![]()
Her er det kjempe solFerdig dusja å har tatt på en kjole??!hahaha ikke hatt det siden jul så det skjer ikke så ofte
![]()
Men var så fin sol når jeg stod opp. Nå er det ikke det da :/
Bah.. Men de har lovet st den skal komme