Skravletråd

God morgen alle søtinger:D
Hvordan har natten vært:)?

Planer i dag?:)

Kose dere:D
God morgen! Sovet veldig godt :) lillegutt hylte halv 5 så var redd han skulle opp da, men han sovnet heldigvis igjen :D

I dag skal vi i 3-årsdag, det blir nok koselig :)

Dere da?
God morgen :)

Natten har vært kort:) opp 4 ganger for å tisse:p to av gangene var jeg så heldig å time det med at pus kom inn:p så da måtte vi jo gå ned på kjøkkenet for å få mer mat:)

Planen I dag er slektstreff :p

Dere to får kose dere på hytta og I 3 års bursdag:)

God morgen :D

Natten har vert preget av kjemper i beina :eek: så har ikke fått sovet så mye nei :(
Din da?

Her blir det en tur på kjøpe senteret :) pjokken skulle vist kjøpe ett spill å jeg skulle hatt tak i krykker og noen håndklær på prinsess :)

Off så slitsomt da:/

God shoppingtur.
Kjedelig med krykker...men får håpe det hjelper deg godt.

Hvor mye kostet det å lage den ? :) syntes det å har mye å si :)
Lan betaler jo gjerne 400 for ei fløtekake uten noe serlig på :p var derfor jeg sa 400 hvertfall.. For noe under det ville vært kjipt :eek:

Har ikke helt overikt skal jeg være ærlig:P Lager stortsett alt fra bunn så da må jeg regne veldig på det...men bruker jo også en del tid...både på å tenke hvordan de skal se ut og selve utførelsen.

Har sett en del på kakebloggere og hva de tar og dannet meg et bilde over pris på den måten...
Og så skiller jeg mellom pris etter bekjentskap såklart. Noen gratis,noen halv pris og noen fullpris:P

God morgen :)

Natten har vært kort:) opp 4 ganger for å tisse:p to av gangene var jeg så heldig å time det med at pus kom inn:p så da måtte vi jo gå ned på kjøkkenet for å få mer mat:)

Planen I dag er slektstreff :p

Dere to får kose dere på hytta og I 3 års bursdag:)

Huff kjedelig med så lite søvn da.
Ha det hyggelig på s.treff:)

Takk for det:)

Har ikke helt overikt skal jeg være ærlig:P Lager stortsett alt fra bunn så da må jeg regne veldig på det...men bruker jo også en del tid...både på å tenke hvordan de skal se ut og selve utførelsen.

Har sett en del på kakebloggere og hva de tar og dannet meg et bilde over pris på den måten...
Og så skiller jeg mellom pris etter bekjentskap såklart. Noen gratis,noen halv pris og noen fullpris:P
Ja det er litt av et regnes stykke;) har gjort det ett par ganger:)
Men synes 500 kr langt I fra var noen upris, har sett høyre pris på mindre og dårligere utførte kaker
:)

Det høres jo bra ut det da :D :D

Ja det er litt av et regnes stykke;) har gjort det ett par ganger:)
Men synes 500 kr langt I fra var noen upris, har sett høyre pris på mindre og dårligere utførte kaker
:)

Ja, det er det. Og er ikke noe jeg skl gjøre meg rik på akkurat så ikke interessert i å overprise. Syns det er veldig gøy og så blir det jo litt ekstra penger i kassa.

Sett meg rundt og undersøkt og ja...jeg er billg i pris:)

Ferdig dusja å har tatt på en kjole??! :p hahaha ikke hatt det siden jul så det skjer ikke så ofte :p
Men var så fin sol når jeg stod opp. Nå er det ikke det da :/

Bah.. Men de har lovet st den skal komme

Ferdig dusja å har tatt på en kjole??! :p hahaha ikke hatt det siden jul så det skjer ikke så ofte :p
Men var så fin sol når jeg stod opp. Nå er det ikke det da :/

Bah.. Men de har lovet st den skal komme
Her er det kjempe sol:( gleder meg til det blir kaldere :) ble kjole her å I dag:)

Back
Topp