Herrefredvar du ikke fornøyd med den???????
Den var jo nydelig![]()
![]()
Fikk ikke tid til å pynte den som jeg ville og ønsket lage en prinsessefigur som stod utenfor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herrefredvar du ikke fornøyd med den???????
Den var jo nydelig![]()
![]()
Stemmer dethehe hun sover sikkert godt mens du styrer
![]()
i morgen blir det å kjøpe krykker til meg :O hjelpes.. aldri brukt det før men begynner virkelig å se behovet![]()
Men den var jo kjempe finFikk ikke tid til å pynte den som jeg ville og ønsket lage en prinsessefigur som stod utenfor.
Enkelte dager. Å som min fysio sa dette er ikke vm i smerte.. Så jeg må bare ta det jeg kan til hjelp .Å nei uff er det så ille?Håper det kan hjelpe å avlaste litt da!
Enkelte dager. Å som min fysio sa dette er ikke vm i smerte.. Så jeg må bare ta det jeg kan til hjelp .
Jeg døde nesten litt i sted....guttungen bare " ølvi henne" og la seg på magen<3<3
Jeg begynte grinehehe...
Ikke 2år engang og skjønne så mye...fantastisk!!!<3<3
Herlig liten 2 åring du har daJa han er så
Og har heldigvis kjent snuppa...hun var sen på han i dag gitt...drakk 5 glass saft på styrten i sted![]()
Hvor skal du kjøpe dem?Enkelte dager. Å som min fysio sa dette er ikke vm i smerte.. Så jeg må bare ta det jeg kan til hjelp .
Har du laget den i dag?Kjempefin!!
Takk takkMen den var jo kjempe fin![]()
Ja han er fantastiskHerlig liten 2 åring du har daå så godt du kjente sølvi
![]()
![]()
Ja ingen som vi prate I dagHer var det stille og rolig i kveld![]()