Du er ho som tar ok pris og lager kjempe fine kakerOg sånn skal det forbli også.
Skal heller være hun som tar ok pris og lager fine kaker enn hun som overpriser![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du er ho som tar ok pris og lager kjempe fine kakerOg sånn skal det forbli også.
Skal heller være hun som tar ok pris og lager fine kaker enn hun som overpriser![]()
Åhh takk<3<3Du er ho som tar ok pris og lager kjempe fine kaker)
Morro for han detNå har jeg meldt guttungen på turn![]()
Ferdig dusja å har tatt på en kjole??!hahaha ikke hatt det siden jul så det skjer ikke så ofte
![]()
Men var så fin sol når jeg stod opp. Nå er det ikke det da :/
Bah.. Men de har lovet st den skal komme
Hvor mange ganger sover han om dagen nå da?Litt frukt etter bading så er det ikke så lenge til lillegutt skal sove igjenlegger seg rundt 10.30
Ja gleder meg jeg ogsåSå gøy![]()
Hehe jo daKjekt å ha på seg noe fint da![]()
Har kikka på tilbud her om babysvømming og synes det er skrekkelig dårlig. Er ingenting her I kommunen må til en av nabokommunene.Ja gleder meg jeg også![]()
Er jo så stas.![]()
Han har gått på 4 svømmekurs så nå tar han en pause fra dt....
Så går han på turn og tar med snuppa på nyfødtsvømming...og senere melder jeg de på søskensvømming![]()
Samme herHåper den kommer tilbakeFint med kjole da
Her er det sol og varmt, må bare nyte det for det er meldt regn til uka igjen
![]()
Nei hehe ser den.Hehe jo damen byttet
For solen den får vi ikke likevel![]()
Har kikka på tilbud her om babysvømming og synes det er skrekkelig dårlig. Er ingenting her I kommunen må til en av nabokommunene.
Å når begynnte du på babysvømming med din? Usikker på når man begynner![]()
Er ikke alltid tilbud her heller:-( når min var baby begynte ikke noe babysvømming før han var nærmere et halvt år mener jeg å huske. Men det gikk veldig fintHar kikka på tilbud her om babysvømming og synes det er skrekkelig dårlig. Er ingenting her I kommunen må til en av nabokommunene.
Å når begynnte du på babysvømming med din? Usikker på når man begynner![]()