Skravletråd

Nå bader lillegutt og storebror er nestemann. Hørt rykter om taco og kaker i bursdagen i dag så det skal nok bli godt :P :D

Litt frukt etter bading så er det ikke så lenge til lillegutt skal sove igjen :) legger seg rundt 10.30

Ferdig dusja å har tatt på en kjole??! :p hahaha ikke hatt det siden jul så det skjer ikke så ofte :p
Men var så fin sol når jeg stod opp. Nå er det ikke det da :/

Bah.. Men de har lovet st den skal komme

Håper den kommer tilbake :) Fint med kjole da :) Her er det sol og varmt, må bare nyte det for det er meldt regn til uka igjen :)

Ja gleder meg jeg også:P
Er jo så stas. :D

Han har gått på 4 svømmekurs så nå tar han en pause fra dt....

Så går han på turn og tar med snuppa på nyfødtsvømming...og senere melder jeg de på søskensvømming;)

Ja gleder meg jeg også:P
Er jo så stas. :D

Han har gått på 4 svømmekurs så nå tar han en pause fra dt....

Så går han på turn og tar med snuppa på nyfødtsvømming...og senere melder jeg de på søskensvømming;)
Har kikka på tilbud her om babysvømming og synes det er skrekkelig dårlig. Er ingenting her I kommunen må til en av nabokommunene.
Å når begynnte du på babysvømming med din? Usikker på når man begynner:)

Har kikka på tilbud her om babysvømming og synes det er skrekkelig dårlig. Er ingenting her I kommunen må til en av nabokommunene.

På det minste kurset her så må de ha vært på 6ukers kontrollen og ha en vekt på minst 4 kg.

Er ikke alltid tilbud her heller:-( når min var baby begynte ikke noe babysvømming før han var nærmere et halvt år mener jeg å huske. Men det gikk veldig fint:) var mange barn på ca hans alder og det virka nesten enklere enn de aller minste. Men det har sikkert med opplegget å gjøre.

Back
Topp