Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke tid til sånn i dag jegLunsj ja..![]()
Å jeg ikke noen av deleneOg strikking! Bare jeg som hekler virker det som![]()
Skal komme med det senereDet høres veldig godt utMå få se bilde da
![]()
Er vant med at min jobber til alle døgnets tider jeg, han hadde en periode der han var borte fra man-tor han likte det ikke selv. Så når han fikk jobb I Oslo pendlet han I steden men han ble sliten av det å.Men igjen, det er jo veldig mange som har det sånn, så det blir jo til at man tenker at det må en klare selv ogsåog her vi bor er det ikke å finne den typen jobb som han har, så vi har liksom ikke noe valg med mindre han vil finne på noe helt annet. Og det er ikke så mye å velge i mellom her
![]()
Men du er en reser på å bake daÅ jeg ikke noen av delene![]()
Det er er helt sykt30 uker i morgen, går unna![]()
Uff det hørtes utrolig slitsomt utEr vant med at min jobber til alle døgnets tider jeg, han hadde en periode der han var borte fra man-tor han likte det ikke selv. Så når han fikk jobb I Oslo pendlet han I steden men han ble sliten av det å.
Det værste vi har hatt var I fjord vinter, da dro han på jobb I Oslo på onsdagen kl 05.00 og kom hjem kl 19. 00 så spise, så ut for å måke snø hjem I 22 tida sove opp I 02.00 for å måke mer snø, så rett til Oslo for jobb der. Da han kom hjem på torsdag var det koma på sofan I noen timer før han måtte ut å måke igjen , hjem å sove litt lengre denne gangen og så ut å måke på fredag, tror han kom hjem I 9 tida på fredag og da sov han til jeg sa han måtte komme å spise middag tror han var oppe en time så gikk han å la seg igjenn for ma skulle ut å måke på natta igjenn. Da var han sliten da
En venner seg til at de jobber mye og til rare tider, men heldigvis gjør han ikke ting og tang utenom da, ekstremt hjemme kjær)
Ja er det jeg å lurer på hva som kommer til å skje, men tror det kommer til å gå veldig fint. For som sagt han gjør ikke stort annet enn å jobbe eller være hjemmeUff det hørtes utrolig slitsomt utsånt nytter jo ikke i lengden, da tror jeg man bruker opp alle kreftene man har.
Vi er egentlig veldig vandt til å ha det sånn her da, for før han begynte med slik jobb så var vi studenter i ulike byer og så hverandre stort sett fredag til søndag. Så sist vi kunne se hverandre oftere var vel på videregåendeder gikk jeg ut i 2009, og også det året hadde han jobbing en del borte. Så ja, en venner seg til veldig mye
men merker stor forskjell nå som vi har barn, forsåvidt for alles skyld, men mest for guttungens skyld. Kjenner det på samvittigheten.
I dag er det svinefilet med baktepoteter som står på menyen, I morra blir det nok tak awayplanlagt middager i helga?
Ja sålenge man ikke sliter seg ut så går det joJa er det jeg å lurer på hva som kommer til å skje, men tror det kommer til å gå veldig fint. For som sagt han gjør ikke stort annet enn å jobbe eller være hjemme![]()
Husker ennå at han sa på første daten at han jobba mye og til alle døgnets tider, han tar den jobben han får. Så det måtte jeg bare lære meg å leve med) da fikk han beskjed om at det var greit det, men når jeg sa at nå skulle vi ha alene tid og han skulle prioritere meg 150% så fikk han gjøre det
å det har fungert I 9 år nå
passer på å om alene tid når han ikke har noe å gjøre da
![]()
Idag blir det hjemme laget blt burger med ovnstekte grønnsaker, i morgen er der gjeterguttens pai å søndag da blir det 3 Rettersplanlagt middager i helga?
Jeg vet folk har forskjellige grenser, jeg hadde kasta inn håndkle for lenge sidenJa sålenge man ikke sliter seg ut så går det jofolk har ulike grense for hva de klarer, og ulike ønsker for hva de vil drive med
sålenge de klarer å ta seg tid til familien så går det jo fint
![]()
Ikke morro:/Herrefred så vondt bekkenet ble![]()
Må ta pauser i middagslagingen for jeg klarer ikke å stå![]()