Skravletråd

Men jeg er veldig glad i å planlegge og lage kaker til bursdager, særlig til ungene! gøy :D
Jeg er ikke så flink, og får det sjelden til å se så veldig pent ut heller, og da er det ikke like gøy. Jeg greier det jo, men er liksom ikke helt min greie det der med baking:P

Ble dårlig med skravling i går herfra. Dausliten etter jobb:P hehe. Heldigvis kom mannen tidlig hjem og lekte masse med guttungen så jeg fikk slappe av litt, og sove lenge i dag:) det trengte jeg kjenner jeg:D i dag reiser han en tur tilbake til jobb på obligatorisk sommerfest, så da er det bare meg og lille igjen.
Godt du fikk slappe av litt:)

Han er alltid borte mandag til torsdag ettermiddag/kveld, og enkelte helger er det jo andre ting han gjør. Er jo egentlig en veldig vanlig hverdag for mange. Men merker det jo på sønnen vår at han savner pappaen sin. Blir sikkert lei seg når jeg henter han etterpå og pappa er borte igjen:( så skal vi i bursdag i morgen og da ser han han jo ikke før utpå søndag for så å reise igjen på mandags morgen.

Nei det hørtes tøft ut syns jeg :(

mmm snart lunsj, hva skal jeg lage nå da tro..

Det er godt det da :) Men vi har ingen gode knekkebrød, bare noen jeg fikk gratis på butikken på en sånn stand, veeeeeldig sunne :P hehe
Skulle ha bakt dem selv:)men har ikke orka det ennå:p så er wasa sport jeg har, mye bedre når man baker dem selv :) kanskje gjøre det til uka hvis lysten kommer:)

Det skjønner jeg godt:)
Men igjen, det er jo veldig mange som har det sånn, så det blir jo til at man tenker at det må en klare selv også:) og her vi bor er det ikke å finne den typen jobb som han har, så vi har liksom ikke noe valg med mindre han vil finne på noe helt annet. Og det er ikke så mye å velge i mellom her:(

Back
Topp