Oppvask maskinen min bare skifter lys![]()
min ehhmm stopper
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oppvask maskinen min bare skifter lys![]()
Åhh...hadde i grunn holdt...min både blir grønn og piperOppvask maskinen min bare skifter lys![]()
Hehe uffDen kaken blir det ikke mye tid til i dag:O Må være effektiv når han sover ja![]()
De sender den videre til mitt kontorer bare ett veggord så skal klare p vente
hehe
Hehe det er greit det p damin ehhmm stopperikke mer fancy enn som så. men denne er veldig gammel og fulgte med huset hehe
![]()
HeheÅhh...hadde i grunn holdt...min både blir grønn og piper![]()
Hehe det tar litt tid noen gangerokei hehe, ennå ikke fått opp den katten som skal på rommet til lillegutt på lysbryteren![]()
Ni tidaSyner effektiv dakl er bare halv 11
når begynnte du?
![]()
Skal de ettersende den til rett kontor da eller?Skulle hente pakke.. Men den har de sendt til feil postkontor.. Jadda![]()
Hehehehehe så greit daFryser og kjøleskap hyler hvis ingen reagerer på piping den først gir fra seg
Vet at de andre maskinene I hus piper når de er ferdige, men hører det ikke... veldig selektiv hørsel her ^-^
Kanon braNi tidamå lage glasur til sjokoladekaka men den nå bli kald først
![]()
JaSkal de ettersende den til rett kontor da eller?
Det gjør den nokVis vedlegget 131841
Da fikk jeg gjort det og!!
Denne var ikke som jeg er vant med, de vi har fra før er som vanlige klistremerker men denne hadde "transfer paper". Håper den sitter godt likevel da![]()
Å jeg trodde ikke jeg hadde noeHaha ja det var da litt![]()
![]()
Å jeg trodde ikke jeg hadde noehehe
spent på hvor mye det er av hver ting
![]()