Skravletråd

Ble dårlig med skravling i går herfra. Dausliten etter jobb:P hehe. Heldigvis kom mannen tidlig hjem og lekte masse med guttungen så jeg fikk slappe av litt, og sove lenge i dag:) det trengte jeg kjenner jeg:D i dag reiser han en tur tilbake til jobb på obligatorisk sommerfest, så da er det bare meg og lille igjen.

Ble dårlig med skravling i går herfra. Dausliten etter jobb:P hehe. Heldigvis kom mannen tidlig hjem og lekte masse med guttungen så jeg fikk slappe av litt, og sove lenge i dag:) det trengte jeg kjenner jeg:D i dag reiser han en tur tilbake til jobb på obligatorisk sommerfest, så da er det bare meg og lille igjen.
Uff neida er det bedre å slappe av :) godt han kom å hjalp deg litt hvertfall :) blir han borte lenge denne gangen? :)
Eller er det bare for kvelden? :)

Ble dårlig med skravling i går herfra. Dausliten etter jobb:p hehe. Heldigvis kom mannen tidlig hjem og lekte masse med guttungen så jeg fikk slappe av litt, og sove lenge i dag:) det trengte jeg kjenner jeg:D i dag reiser han en tur tilbake til jobb på obligatorisk sommerfest, så da er det bare meg og lille igjen.

Reiser han mye? :) Godt du fikk slappet av litt!

Ja :( mens minsta hun har hatt god tid gjennom alle :p hehe ser stor forsjell på hennes å hans.hans ser nesten helt bytt ut mens hennes faktisk er blitt brukt :p
Spent på hvordan mini vokser :)

Det blir spennende ja! Gutter vokser vel gjerne litt raskere :)

Grei fordeling? Sambo skrur å jeg ligger å ser på i senga :p haha å vasker klær :p Tihi men jeg får ikke lov heller :eek:

Kansje jeg skal smiske meg til noen skuffer :) de kan jeg jo sitte å skru :D

Hehe syns det hørtes helt ålreit ut jeg :D Men det er jo litt gøy å hjelpe til og da :)

Hehe syns det hørtes helt ålreit ut jeg :D Men det er jo litt gøy å hjelpe til og da :)
Men det fikk jeg ikke lov til :o bah.. Jaja han får kose seg selv :p tror han liker det like godt som jeg koser meg med baby vask :p hehe

Nei jeg får lage kjeksbunnen til kaken heller jeg da :p eller noe i den duren :p skal ut på ett senter i morgen så greit å få gjort mest mulig i dag :) å den holder seg jo flere dager i kjøleskap så burde gå fint det :p

Uff neida er det bedre å slappe av :) godt han kom å hjalp deg litt hvertfall :) blir han borte lenge denne gangen? :)
Eller er det bare for kvelden? :)
Ja godt å slappe av litt:) nei han reiser nå snart og kommer enten hjem sent i kveld eller i morgen formiddag:) Vi skal i bursdagsfest til hans familie i morgen og guttungen til barnevakt så han må hjem til rimelig tid:) men så reiser han jo mandag morgen igjen, så helgen blir veldig oppstykket da, særlig for gutten vår som får sett han lite:/

Men det fikk jeg ikke lov til :eek: bah.. Jaja han får kose seg selv :p tror han liker det like godt som jeg koser meg med baby vask :p hehe

Nei jeg får lage kjeksbunnen til kaken heller jeg da :p eller noe i den duren :p skal ut på ett senter i morgen så greit å få gjort mest mulig i dag :) å den holder seg jo flere dager i kjøleskap så burde gå fint det :p

Hehe de er nå søte da :) Får ha sine gleder de også :P

Tar du med det inni oreos'ene? Kremen liksom :)

Reiser han mye? :) Godt du fikk slappet av litt!
Han er alltid borte mandag til torsdag ettermiddag/kveld, og enkelte helger er det jo andre ting han gjør. Er jo egentlig en veldig vanlig hverdag for mange. Men merker det jo på sønnen vår at han savner pappaen sin. Blir sikkert lei seg når jeg henter han etterpå og pappa er borte igjen:( så skal vi i bursdag i morgen og da ser han han jo ikke før utpå søndag for så å reise igjen på mandags morgen.

Ja godt å slappe av litt:) nei han reiser nå snart og kommer enten hjem sent i kveld eller i morgen formiddag:) Vi skal i bursdagsfest til hans familie i morgen og guttungen til barnevakt så han må hjem til rimelig tid:) men så reiser han jo mandag morgen igjen, så helgen blir veldig oppstykket da, særlig for gutten vår som får sett han lite:/
Uff ja det blir mye for han da :/ men heldigvis er nok ikke hver helg slik :)

Back
Topp