Tenkte å ta de str jeg å nåHehe ja, jeg har ikke telt, men tror det er mer enn noki alle fall i 50 til og med 62 også har vi mindre i 68 og 74
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenkte å ta de str jeg å nåHehe ja, jeg har ikke telt, men tror det er mer enn noki alle fall i 50 til og med 62 også har vi mindre i 68 og 74
Tenkte å ta de str jeg å nå50-56 å 62
så er det klart
andre gutten min raste gjennom str
![]()
JaJa det er det som nesten er litt syndhehe..
Uff neida er det bedre å slappe avBle dårlig med skravling i går herfra. Dausliten etter jobbhehe. Heldigvis kom mannen tidlig hjem og lekte masse med guttungen så jeg fikk slappe av litt, og sove lenge i dag
det trengte jeg kjenner jeg
i dag reiser han en tur tilbake til jobb på obligatorisk sommerfest, så da er det bare meg og lille igjen.
Ble dårlig med skravling i går herfra. Dausliten etter jobbhehe. Heldigvis kom mannen tidlig hjem og lekte masse med guttungen så jeg fikk slappe av litt, og sove lenge i dag
det trengte jeg kjenner jeg
i dag reiser han en tur tilbake til jobb på obligatorisk sommerfest, så da er det bare meg og lille igjen.
Jamens minsta hun har hatt god tid gjennom alle
hehe ser stor forsjell på hennes å hans.hans ser nesten helt bytt ut mens hennes faktisk er blitt brukt
Spent på hvordan mini vokser![]()
Grei fordeling? Sambo skrur å jeg ligger å ser på i sengahaha å vasker klær
Tihi men jeg får ikke lov heller
Kansje jeg skal smiske meg til noen skufferde kan jeg jo sitte å skru
![]()
JaDet blir spennende ja! Gutter vokser vel gjerne litt raskere![]()
Men det fikk jeg ikke lov tilHehe syns det hørtes helt ålreit ut jegMen det er jo litt gøy å hjelpe til og da
![]()
Hehe ufffår håpe det får greit likevel
![]()
haha ja...Hehemor å far sinn å fjør det. Noe så enormt som den piper
![]()
Ja godt å slappe av littUff neida er det bedre å slappe avgodt han kom å hjalp deg litt hvertfall
blir han borte lenge denne gangen?
![]()
Eller er det bare for kvelden?![]()
Men det fikk jeg ikke lov tilbah.. Jaja han får kose seg selv
tror han liker det like godt som jeg koser meg med baby vask
hehe
Nei jeg får lage kjeksbunnen til kaken heller jeg daeller noe i den duren
skal ut på ett senter i morgen så greit å få gjort mest mulig i dag
å den holder seg jo flere dager i kjøleskap så burde gå fint det
![]()
Han er alltid borte mandag til torsdag ettermiddag/kveld, og enkelte helger er det jo andre ting han gjør. Er jo egentlig en veldig vanlig hverdag for mange. Men merker det jo på sønnen vår at han savner pappaen sin. Blir sikkert lei seg når jeg henter han etterpå og pappa er borte igjenReiser han mye?Godt du fikk slappet av litt!
HeheheHåper det. Må bli bra
Sove skal han ikke![]()
Uff ja det blir mye for han da :/ men heldigvis er nok ikke hver helg slikJa godt å slappe av littnei han reiser nå snart og kommer enten hjem sent i kveld eller i morgen formiddag
Vi skal i bursdagsfest til hans familie i morgen og guttungen til barnevakt så han må hjem til rimelig tid
men så reiser han jo mandag morgen igjen, så helgen blir veldig oppstykket da, særlig for gutten vår som får sett han lite:/
De er kjempe søteHehe de er nå søte daFår ha sine gleder de også
Tar du med det inni oreos'ene? Kremen liksom![]()
Og strikking! Bare jeg som hekler virker det somÅ strikkinghehe
![]()