I morgen er det kake baking og skravlingPlanene for i morgen og helga da?
Lørdag er det slektstreff
Søndag skal jeg hvile
Dine planer da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I morgen er det kake baking og skravlingPlanene for i morgen og helga da?
Deilig daVi har 3ene er bare gjeste do da
men to store bad
ett i hver etasje
![]()
Satte nettopp på en ny episode såHehe, det gjør du nok![]()
Hva syntes du om serien vår i går da?hehe..jeg har ikke...så da er du forbi![]()
ooh slekstreff? stort? blir mange?I morgen er det kake baking og skravling
Lørdag er det slektstreff
Søndag skal jeg hvile
Dine planer da?
Hva syntes du om serien vår i går da?![]()
Ja det er derDeilig da![]()
Jeg så den i dag ja. Uff ja syntes p synd på henneooohh sååå spennene vettuu...fått sett i dag??
stakkar minx
Åh så deilig da <3vi reiser på hytta og slapper av![]()
Nei ikke egentlig vi gikk utfra bestefar og bestemor, så det er bare dems barn, barnebarn,oldebarn og tipp oldebarn, så vi blir 75 stykker som kommer er alt I alt ca 90.ooh slekstreff? stort? blir mange?![]()
Vel, første pri er at guttungen skal bli frisk![]()
Vi kjører opp på hytten i morgen og slapper av der![]()
Nei, det tror jeg ikke...hun blir jo kun utpekt pga. at han er faren og han leder det hele. De andre barna trodde jo hun spionerte for faren...det er han gutten med lange luggen...han som fikk det merke på jenten..men dyttet minx slik at det så ut som det skulle være henne..Jeg så den i dag ja. Uff ja syntes p synd på henneå for en far som plasserer henne der etter hva hun har vert igjennom
![]()
Men tror du virkelig at drill er i henne?![]()
Nei ikke egentlig vi gikk utfra bestefar og bestemor, så det er bare dems barn, barnebarn,oldebarn og tipp oldebarn, så vi blir 75 stykker som kommer er alt I alt ca 90.
Sist vi hadde det var vi 300da gikk de utfra min tipp oldefar
Deilig å kunne dra på hytta da? Ligger den langt unna Bergen?
Mhm, håpe vakringen min blir friskÅh så deilig da <3
Det er ikke galt det da.Jaja, men nok det også da. Kan jo være kjekt med et mindre et![]()
1 times kjøring
Det er det jeg å tror. Å håper virkelig det stemmerNei, det tror jeg ikke...hun blir jo kun utpekt pga. at han er faren og han leder det hele. De andre barna trodde jo hun spionerte for faren...det er han gutten med lange luggen...han som fikk det merke på jenten..men dyttet minx slik at det så ut som det skulle være henne..
Ja virkeligMhm, håpe vakringen min blir frisk
KvamskogenDet er ikke galt det da.
Kan jeg spørre hvor hytta ligger?
Oh yes...Det er det jeg å tror. Å håper virkelig det stemmer![]()