Skravletråd

I morgen er det kake baking og skravling:)
Lørdag er det slektstreff
Søndag skal jeg hvile:p
Dine planer da?
ooh slekstreff? stort? blir mange?:)

Vel, første pri er at guttungen skal bli frisk:)
Vi kjører opp på hytten i morgen og slapper av der:)

ooh slekstreff? stort? blir mange?:)

Vel, første pri er at guttungen skal bli frisk:)
Vi kjører opp på hytten i morgen og slapper av der:)
Nei ikke egentlig vi gikk utfra bestefar og bestemor, så det er bare dems barn, barnebarn,oldebarn og tipp oldebarn, så vi blir 75 stykker som kommer er alt I alt ca 90.
Sist vi hadde det var vi 300 :) da gikk de utfra min tipp oldefar:)

Deilig å kunne dra på hytta da? Ligger den langt unna Bergen?

Jeg så den i dag ja. Uff ja syntes p synd på henne :( å for en far som plasserer henne der etter hva hun har vert igjennom :( :(

Men tror du virkelig at drill er i henne? :(
Nei, det tror jeg ikke...hun blir jo kun utpekt pga. at han er faren og han leder det hele. De andre barna trodde jo hun spionerte for faren...det er han gutten med lange luggen...han som fikk det merke på jenten..men dyttet minx slik at det så ut som det skulle være henne..

Nei ikke egentlig vi gikk utfra bestefar og bestemor, så det er bare dems barn, barnebarn,oldebarn og tipp oldebarn, så vi blir 75 stykker som kommer er alt I alt ca 90.
Sist vi hadde det var vi 300 :) da gikk de utfra min tipp oldefar:)

Deilig å kunne dra på hytta da? Ligger den langt unna Bergen?

Jaja, men nok det også da. Kan jo være kjekt med et mindre et:)

1 times kjøring

Nei, det tror jeg ikke...hun blir jo kun utpekt pga. at han er faren og han leder det hele. De andre barna trodde jo hun spionerte for faren...det er han gutten med lange luggen...han som fikk det merke på jenten..men dyttet minx slik at det så ut som det skulle være henne..
Det er det jeg å tror. Å håper virkelig det stemmer :)

Back
Topp