Ikke prøvd de heller. Men ja de er sykt mye dyrereVet ikke om de dyre fra den lille nøttefabrikken er bedre. Men de er mye dyrere![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke prøvd de heller. Men ja de er sykt mye dyrereVet ikke om de dyre fra den lille nøttefabrikken er bedre. Men de er mye dyrere![]()
Vi er nok mangeHehe, bra det ikke bare er meg da![]()
hihi joa...men trøtt kjenner jegNeidatiden flyr den
![]()
Gidder ikke håpe på det. Vet jeg ikke kommer til å greie å legge meg uten å tisse en gang tilVi er nok mangehaha men nå har jeg lagt meg flat å håper jeg ikke kommer til å måtte tisse igjen før legge tid
![]()
Mulig du har tatt 2plassen ved neste oppdateringNeidatiden flyr den
![]()
hehe joa..Njalitt over 30 min bare
![]()
Vi har 3Ønsker meg det jeg og, merker jeg! Kan bli utfordrende på mårran å være fire stk og ett bad etterhvert og. Og det badet er trangt!
I morgen blir det p se på sambo skru seng å komodePlanene for i morgen og helga da?
Hehe da er vi flere men jeg skal klare å holde uthihi joa...men trøtt kjenner jeg
Ja, er vokst opp med kun ett bad og vi var 5, men det husker ikke jeg, husker vi var 4, det gikk da på et vis. Det værste var å vente på søstra mi når ho skulle ut om lørdagskveldenØnsker meg det jeg og, merker jeg! Kan bli utfordrende på mårran å være fire stk og ett bad etterhvert og. Og det badet er trangt!
Kos deg masse med denTrue Detective! Snakkes damer!
Jo men da kan jeg tisseGidder ikke håpe på det. Vet jeg ikke kommer til å greie å legge meg uten å tisse en gang tilspesielt npr jeg skal pusse tennene og slår på vannet. Da er det ikke no mer å tenke på, bare å tisse å bli ferdig med det
![]()
Hehe kos deg masseTrue Detective! Snakkes damer!
MuligMulig du har tatt 2plassen ved neste oppdatering![]()
Det blir nok kos å få på plassI morgen blir det p se på sambo skru seng å komodeå handle litt . Bake en kak skal gjøres
å kansje svigers på middag på søndag
Hehe da er vi flere men jeg skal klare å holde ut![]()
Mulighar skravlet en del
hehe sånn går det når han jobber kveld
å jeg håper jeg rekker 5000 denne mnd
![]()