Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahah!! Han er optimistisk altså! Se om han finner "hvordan vinne i lotto" og da!Ja nå skrev han: hvordan tjene masse penger
Ler nesten så jeg griner av den mannen noen ganger![]()
Var litt usikker I starten, men når han tok ut syltetøy og dekket påHøres ut som en drøm![]()
Ja noen ganger er han detHahah!! Han er optimistisk altså! Se om han finner "hvordan vinne i lotto" og da!
Lei av å tisse jegKynner=shit pomm fritt, jeg må innmari tisse=jeg må reise meg fra god posisjonen i sofaen![]()
Ikke dårlig! På de 8 årene vi har vært sammen tror jeg ikke mannen har stekt vafler en gang! :OVar litt usikker I starten, men når han tok ut syltetøy og dekket påyums
Jeg begynner og å bli innmari lei av å tisse! Og kynnere får meg alltid til å føle det som at jeg nesten skal tisse på meg!Får i hvert fall rørt på meg da.. Har doen i 2etgLei av å tisse jeg![]()
Jo han har stekt demIkke dårlig! På de 8 årene vi har vært sammen tror jeg ikke mannen har stekt vafler en gang! :O
Her har vi heldigvis do I 1 etage og bad og soverom I 2Jeg begynner og å bli innmari lei av å tisse! Og kynnere får meg alltid til å føle det som at jeg nesten skal tisse på meg!Får i hvert fall rørt på meg da.. Har doen i 2etg![]()
Måtte akkurat gjøre det selvKynner=shit pomm fritt, jeg må innmari tisse=jeg må reise meg fra god posisjonen i sofaen![]()
Har aldri smakt denHar oppdaget nøtteblanding med tørket fruktfirst price sin
litt sent I livet kanskje med bedre sent enn aldri, for regner med at den er sunnere enn potetgull og sjokolade???
![]()
Vet ikke om de dyre fra den lille nøttefabrikken er bedre. Men de er mye dyrereHar aldri smakt denmen den er veldig populær
![]()
Hehe, bra det ikke bare er meg daMåtte akkurat gjøre det selv![]()
neeei, det er det i såfall ikke daDet er jo ikke så lenge til da![]()
Ja, det er kanskje på tide da..?!Jo han har stekt demmen ikke laga røra
men av en eller annen merkelig grunn synes han de smaker best når jeg steker dem
skjønner ikke det jeg
![]()
Da er det på tideat han steker noen til deg.
hihi jaDa får vi holde oss våkne til det![]()
aha...enda en stund til da..Den er ikke før 22.35sjekket nå
![]()
Ønsker meg det jeg og, merker jeg! Kan bli utfordrende på mårran å være fire stk og ett bad etterhvert og. Og det badet er trangt!Her har vi heldigvis do I 1 etage og bad og soverom I 2![]()