38,9 i temp. så kunne vært verre. hoster og renner avnesaEr det mye å? Influensaen?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
38,9 i temp. så kunne vært verre. hoster og renner avnesaEr det mye å? Influensaen?![]()
Morro det daNeida, ikke langt og mest småturer. men har noen avtaler som jeg vet er kjekk for han
Akvariet med ei venninne av meg, åpen barnehage som han gikk i før han begynte i vanlig barnehage, badeland osv.
Morro det damå ikke dra så langt for å ha det gøy
![]()
Ja du fikk jo det I bursdagsgave duJadaDet er helt sant. Skal jo til Paris om ikke lenge og.
Før termin og alle 3 ja.Ja du fikk jo det I bursdagsgave dudere drar før termin? Og alle 3?
Det er ikke lenge til detFør termin og alle 3 ja.
Første langhelg i sept.
Jeg har vært en liten tur på kjøpesenteret, kjøpte tisse laken og sengetrekk til mjHva har dere gjort på i dag?![]()
Nope. Gleder meg veldigDet er ikke lenge til det![]()
![]()
Jeg har vært en liten tur på kjøpesenteret, kjøpte tisse laken og sengetrekk til mj
Ellers ikke gjort stort![]()
Dulle med vakringen min, se tv og bake en kake i kveldHva er planen for kvelden da jenter???![]()
Hehe men jeg har ikke vert på jobbHehe, tror ikke vi har samme definisjon av "så mye"![]()
Men som regel, når kroppen sier ifra så har du stort sett gjort nok![]()
Vis det blir så blir det :Du er herlig du)
Hva har du planlagt til middag da?
Jo men det er mye det å38,9 i temp. så kunne vært verre. hoster og renner avnesa
Vert på IKEA, snakket med NAV, handlet brød, vasket litt klær, ryddet kjøkkenet, støvsuget trappa å nede, skrevet litt av neste ukes meny å laget menyen klar for søndag ( vis vi får folk )Hva har dere gjort på i dag?![]()
Switched at birth marraton å skravling herHva er planen for kvelden da jenter???![]()
Ja det er det, men han har uansett mye gøy foran seg heldigvis...med disneyland og alt...da må heller de små planene gå dundass til uken så blir vi skikkelig klare for ParisJo men det er mye det åstakars liten
håper han snart er på topp igjen
kjedelig å starte ferien syk
![]()
Hva ble handlet på ikea daVert på IKEA, snakket med NAV, handlet brød, vasket litt klær, ryddet kjøkkenet, støvsuget trappa å nede, skrevet litt av neste ukes meny å laget menyen klar for søndag ( vis vi får folk )
Nå er jeg klar for kveld kjenner jeglitt barnetv nå så må hun i dusjen igjen
Etter de er lagt så blir det nok en kveld med switched at birth på meg![]()
Det er helt santJa det er det, men han har uansett mye gøy foran seg heldigvis...med disneyland og alt...da må heller de små planene gå dundass til uken så blir vi skikkelig klare for ParisMen de pleier nå bli fort bra igjen heldigvis
![]()
Nå sitter gullet og ser på vennebyen med is i ene hånden og druer i en skål ved siden av seg![]()