Skravletråd

Neida, ikke langt og mest småturer. men har noen avtaler som jeg vet er kjekk for han:)
Akvariet med ei venninne av meg, åpen barnehage som han gikk i før han begynte i vanlig barnehage, badeland osv.
Morro det da:) må ikke dra så langt for å ha det gøy:)

Du er herlig du :))
Hva har du planlagt til middag da?
Vis det blir så blir det :

Forrett :
asparges med permesan staver surret i spekeskinke ( bacon på meg)

Middag:
Helstekt svinefilet med kremost surret i bacon. Med gratinerte grønnsaker ( tomat , aubergine, squash, løk og paprika) og soppstuing

Dessert : ostekake

:) :)

Hva har dere gjort på i dag?:)
Vert på IKEA, snakket med NAV, handlet brød, vasket litt klær, ryddet kjøkkenet, støvsuget trappa å nede, skrevet litt av neste ukes meny å laget menyen klar for søndag ( vis vi får folk )
Nå er jeg klar for kveld kjenner jeg :) litt barnetv nå så må hun i dusjen igjen :p
Etter de er lagt så blir det nok en kveld med switched at birth på meg :p

Jo men det er mye det å :( stakars liten :( håper han snart er på topp igjen :( kjedelig å starte ferien syk :(
Ja det er det, men han har uansett mye gøy foran seg heldigvis...med disneyland og alt...da må heller de små planene gå dundass til uken så blir vi skikkelig klare for Paris:D Men de pleier nå bli fort bra igjen heldigvis:)

Nå sitter gullet og ser på vennebyen med is i ene hånden og druer i en skål ved siden av seg:D

Vert på IKEA, snakket med NAV, handlet brød, vasket litt klær, ryddet kjøkkenet, støvsuget trappa å nede, skrevet litt av neste ukes meny å laget menyen klar for søndag ( vis vi får folk )
Nå er jeg klar for kveld kjenner jeg :) litt barnetv nå så må hun i dusjen igjen :p
Etter de er lagt så blir det nok en kveld med switched at birth på meg :p
Hva ble handlet på ikea da:)?

Ja det er det, men han har uansett mye gøy foran seg heldigvis...med disneyland og alt...da må heller de små planene gå dundass til uken så blir vi skikkelig klare for Paris:D Men de pleier nå bli fort bra igjen heldigvis:)

Nå sitter gullet og ser på vennebyen med is i ene hånden og druer i en skål ved siden av seg:D
Det er helt sant :) alle må være friske til den turen :)

Åååh så herlig :D her går det i tom og Jerry :) de vill helst se på boomerang her :p

Back
Topp